Rus işgali bittikten sonra Ukrayna'nın 2. Almanya olacağı söyleniyor, sizce Türkler yine işçi olarak alınır mı?

Türkler Almanya'da zor ve kirli işleri yaparken, Alman halkı patronluk yapıyordu ve ülkeleri bu şekilde gelişti ve bana yine aynısı olacakmış geliyor.

Rus işgali bittikten sonra Ukrayna'nın 2. Almanya olacağı söyleniyor, sizce Türkler yine işçi olarak alınır mı?
Cevapla