Eşinizin nereli olmasını isterdiniz?

Biz Doğu Karadenizliyiz, 70 yıldır sülalem İstanbul'da yaşadığı halde hala Anadolu kafasını taşıyor. Kadın erkek ayrı oturma, kadının surekli hizmet etmesi, çocuk doğurması, evlenmeyen insanlara ters ters bakmalar vs böyle bir memleket.

Okumaya Aydın a gittim 4 yıl valla medeniyet gördüm, eşine yardım eden kocalar gördüm, erkeğe ne kadar değer veriliyorsa kadına da o kdr değer verildiğini gördüm. Arkadaşım vardı Denizlili babası börek açardı, sarma sarardı...

Ben Ege li istiyorum ya, inşallah mutlu olurum ❤️

Eşinizin nereli olmasını isterdiniz?
Cevapla