Güncellemeler
+1 yıl
Bide manipülasyona inanıyo şaka gibi böyle manipüle peşinde koşan doğal olmayanların kafasını anlamıyorum kesin bana da yaptıgını düşünüyordur kendi halinde slklar bunlar bence ne yaşıyolarsa 😅😅
Güncellemeler
+1 yıl
Dindar ama çocuk hala yazık insan arkadaşının parasını saçma şeylere harcatmaya çalışır mı? Çocuk sevmiyorum zaten. Niye çocuk olmaktan bukadar mutlular sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Cehenneme girince öyle dersin diğer yandan anlaşamıyorsan bırakırsın olur biter benim de arkadaşım kafirdir senin gibi ama biz bu konularda konuşmuyoruz
Evet de o susmuyo bi türlü sanki inadına yapıyo inadına yapan da dinsizdir bence hani nerde onun müslümanlıgı sussun ozaman birini sinir etmek çok mu güzel
Öyle bir şey de dinsiz olmaz onu nereden çıkardın sana aksine olması gerekeni yapıyor ama yanlış yerden yapıyor tabi onunla güzelcene konuşabilirsin o zaman bir daha yapmaz seninle bu konuda konuşmaz bir daha
Bilmiyor ondan yazık
Daha da uzaklaştırdı beni inatlasıyo resmen kafirle
Ona söyleyeceksin o zaman işte konuşacaksın iletişim konuşma sorunu var sizde ondan kaynaklı
Bende dindar biriyim ama arkadasin anladigim kadariyla seni kullaniyor, mutsuz oluyorsan bu duruma ya uyar ya da birak gitsin
evet bide sarılırken düşürcek gibi oluyor her seferindeböylr kıskançlıktsn mı böyle oluyor? Kibar sarılmayı bilmiyor mu
Garip birine benziyor. Hic ona soyledin mi bazi haraketlerinden rahatsiz oldugunu
Hayır benim hayatımda karşıma çıkan herkes ne kadar kibar görünsede ayıydı bence herkes kıskanıo beni. Melek yüzlü şeytanlar. Uzaktan iyi ama mesele elini sıksan bileğini kıracak gibi olurlar. böyle bunlar. itici şeyler beni buluyor bedenine yansıyo galiba sevmediği. Bide beni sevıyomus gibi mesela top oynarken knk kendine gel knk sorun yok düşünme bukadar felan diyodu asıl böyle şeyler demesi beni rezil ediyodu. Hiçbir şey düşündüğüm yoktu halbuki ondan daha çok eğleniyorum. Kendini kasan biri varsa o da odur. Ama benmişim gibi empoze ediyodu. yok lan öyle bişi diyip vuracam da sessiz biriyim daha çok üstüme çıkıo sessiz sakin biri sanıyo. Mesela düşün grupça biyrdesiniz. Sana sürekli knk sakın ol felan diyo olm ne alaka ya beni anladıgını mı düsünüyor? Ortada bisi yok niye böyle ugrasıyor gibi hissediyorum?
Zit karakterlersiniz. Bu kadar rahatsiz ediyorsa iliskini kes seninde sinirlerin bozulmasin😊
Neyimiz zıt sence? Mesela ben geçmişi tamamen unutup yeni şeyler yaşayan biriyim. O tersine geçmişe bağli kalıyor sinirimi bozuyor şaka gibi ya geçmişini anlatıop duruyor üstelik ezik gibi geliyor bana ya kusura bakmasın ama. 5 yaşında kuzeni buna çiçek vermiş diye 10 yıllık aşkım ilk askım diye geziyor mal çocuk benm de gelişmeme engel oluyor galiba ya bu varlık. Korelileri seviyor felan şaka gibi koreli erkeklere hayran allahım neden böyle insanlar var deliricem üstelik okadar yalnızmısm ki bela olmuş bana resmen. Üstelik kendiyle ilgili hiçbir şey anlatmadı 2 yıldır ben anlattım hep. Tamam kullanmıs olabilirim beni dinlemesini felan ama tek faydası buydu. Attıgı reelsleri görsen doğru olmayan bilgileri atıyo sonra çocuksu şeyler atıyo şaka gibi
Bu yazdiklarin zaten zıt oldugunuzu gosteriyor. Onun yaptigi bir cok sey sana itici, sacma geliyor bu durumda arkadas kalmayin bence tatli bir sekilde uzaklasin birbirinizden ya da direk kes gitsin
O zaman ben de mi ona itici saçma geliyorum? ben mantıklı biriyim saçma itici biri varsa o da odur konuşmama anlattıklarıma baksana kesinlikle ben haklıyım yani.
Ben demedim oda seni itici goruyor ama uygun degilsiniz birbirinize bunu diyorum. Rahatsiz oldugunu ona soyle duzelirse ne guzel duzelmezse zaten ben soylemesem de uzaklasacaksiniz birbirinizden
anlasamiyorsaniz konusmayi kes nolcak
Çok zıttız diyo da anlaşamadıgımızı söylemiyo hiç ben anlaşamııyo gibiyim
o zaman konusmayi birak sana olumlu bi yanı olmaz
Attıgı reelsleri görsen benm çoktan bildiğim çocuksu şeyler ve yanlış bilgiler atıyor bana resmen. Bak diyorum sanaldaki herşeye inanma. Doğru bilgi bunlar diyor 😅😅😅 komik olmayan şeyler atıyor. Şaka gibi zor katlanıyorum çok geriliyorum. bukadar kötü zevksiz olur mu birisi bilerek yapıyor gibi değil mi sence de?
ben deist bir insanim bu tur arkadaslarim oldu genelde konusmayi kestim sende oyle yap zoraki katlanmak guzel degil
Evet
Dinden uzaklaştırıyor + çocuksu
Ben kadar gelişmemiş
yani herkesin dini kendine cringe hareketler yapmasina gerek yok o reels atti diye ya da bi sey dedi diye aa cok mantikli islama doneyim demicem kimse de demez zaten bana mantikli gelseydi musluman olurdum
Evet bırakıyım dimi zamanıma yazık hayatımın zor bi anında dinliyodu tek faydası oydu yani. İşim bitti yollıcam. Yemek felan yedirdim dısarda ilk defa yemiş onları en kaliteli zamanlarımdı felan dedi ama anlasamıyoz bence çocuk bakıcısı gibi hissediyorum.
illa arkadas bulursun anlasamadigin biriyle samimiyetsiz arkadaslik yapma