Neden herkes yakışıklıları destekliyor?

orta okulda sınıfın en yakışıklısı ile kavga ettim diye herkes bana tavır almıştı ben çirkindim sene 2008 idi.. hep böyle oluyor yakışıklı dayak yese bile herkes ondan taraf oluyor... arkadaşlık ortamında yakışıklıklılar sevilirken benim varlığım bile hissedilmiyor.. hiçbir zaman ortamın aranan insanı olmuyor..

Neden herkes yakışıklıları destekliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
errere
Neden herkes yakışıklıları destekliyor?
Cevapla