
Bu ikisi evliymiş Esra Erola çıktı kadın adamı beğenmediği için boşanma davası açmış

Bu ikisi evliymiş Esra Erola çıktı kadın adamı beğenmediği için boşanma davası açmış
Çirkin adamlar da güzel kadınlara kalsın diye 😂😂
Güzellik yakışıklılık çok çok önemli bir detay değil ki. Ruhun uyumudur bişeyi güzel yapan. Birbirine iyi gelen herkes için en güzel olanı odur..
E neden evlenmiş o zaman? Kendi çok güzel sanki jdjjd yani adam da kötü kendi de.. Ve bu tam tersine de olabiliyor güzel kadınların yanında çirkin erkek kilolu falan
Cevap
4Cevap
çirkin erkeklerin aynında neden güzel kadınlar varsa ondan.
Demekki gönlünde ki güzelliği görmüş. En önemli olanı da bu zaten
evet buna denk gelmiştim çocuk bide okadar efendiki. Kadın boşanmak için kendini yırttı bu tipiyle
Yazık seninle aynı cinsetteyiz ve başka bir kadın hakkında bu tarz yorumlar yapman çok rahatsız edici senin zihniyetine , düşünce tarzına , sevgi'de güzellik , çirkin arayışına bunu düşünmene yazık Seni yetiştiren anne babaya yazık
Kadın kaynanasından bıkmıştı oğlunu hep dolduruşa getiriyor diye, kadını delirtip deli diyorlardı, kaynanasını da gördüm sinsi bir şeydi
İyyyy haklısın valla ne çirkin bir kadın dua etsin bu kocaya x🤣🤣🤣🤣
bu yakışıklı mı şimdi. bacım zevkine!!!
O Kadına göre çok yakışıklı kalmıyor mu
Bağlama büyüsü
Bu mu yakışıklı?
Gözlerini görmüyorsun heralde
Sadece gözle olsaydı eşekler de yakışıklı olurdu nshs
Adam yakışıklı mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?