Babam tanimadigim insanlari eve çağırdı?

Dayimin kayincisinin yegeni adı cemal dun aksam aradi adam kucuk baslari sehre indircek arabayla misafir kabul ediyomusun dedi bende babami durttum istemiyorum diye tabi gelin dedi babam telefonu kapatinca soylenmeye basladim tanimiyorum niye cagiriyosun dedim yok tanrı misafiri bilmem ne dayılarımı sevmez konusmami istemez bu adami eve cagirdi sonra geldiler 3 adam 1i orta yasli 2si yaşlı evde tek kızım mutfaga geldiginde dedim bunlar yatiya da kalir koyunlari sayaya koydular cunku babam dedi kalabilirler senin yaptigin isleri begenmiyorum baba dedim bana dedi sus döverim kimi dovuyosun sen gel döv dedim hicbiseyimiz olmayan insanlari eve cagirdin dedim neyse corbalarini yapmistim zaten cay yaptim ekmek getirmisler peslerine ben hizmet etmeyince anladilar istenmediklerini babam cocuklarindan dert yaniyo oglum sunu yapti kızım sunu yapti diye cemalle ayni odada yattilar 3e kadar konustular kapilarina tikladim sussunlar diye uyuyamiyorum saat 3 oldu dedim cemal atliyo ne oldu yat uyu falan diyo sabah gitmisler bunların hesebini sordum babama tartistik bidaha asla kabul etmiyorum yok adamlar ekmegini peşine getirdi senin ekmegini yemediler bende dedim yoldan gecen herkes ekmek alip kalsin bizim evde o zaman koynuna mi girdiler falan diye konustu bildigin yer varsa vereyim git dedi s*****g bile dedi bende sen s******g dedim bakamiycaktin madem yapmasaydin dedim yabancilari eve cagirmasi ayri sorun evin icindeki konulari anlatması ayrı sorun bide benden sabah kahvaltisi hazirlamami bekliyo git sana cemal yapsin yemegini dedim senin verdigin yemek zehir olsun bana diyo sizce babamin yaptigi yanlis degilmi sizin eve boyle yabanci insanlar yatiya kalıyormu
Babam tanimadigim insanlari eve çağırdı?
Cevapla