Evlenmek için illaki çok para veya düğün gerekir mi?

Bence hiç gerekmiyor karşıdaki kadın/erkek anlayışlı ve seninle her şeye göğüs gerebilecek ise. Zaten düğün ve evliliğe çok fazla para harcanması bana saçma geliyor. Düğün yapılması aşırı saçma geliyor. Hatta kız isteme olayı falan hiç sevmiyorum. Ailesi beni sevmese bile bir kızla evlenebilirim , hakkım. Ailesiyle evleniyorsun denilir bu yalan. Bu tarz evlilik için illaki para , kız isteme gibi saçma şeylerin ülkenin kültürüne bağlı olduğunu düşünüyorum. Bir balkan göçmeni olarak da yakın değilim hiç buranın kültürüne zaten. Sade bir nikahtan yanayım sadece damatlık ve gelinlik alınabilir.

Evlenmek için illaki çok para veya düğün gerekir mi?
Cevapla