İnsanlar neden, eşlerine müşterileri gibi davrananazlar?

.
.

İş yerinizde size en az 200 bin lira kazandıracak bir müşteri gelse, ona nasıl davranırdınız?

Şimdi biraz düşünün, sevdiceğiniz ve eşiniz size belkide bundan çok daha fazlazla maddi kazanç sağlamakta, ya da bu masrafı yapmanızı önlemekte. Dükkanınıza gelen bir yabancıya, sırf bu gelirin onda biri için çok iyi davranırken eşlerimize de aynı tavrı neden gösteremeyiz, gösteremiyoruz?

İnsanlar neden, eşlerine müşterileri gibi davrananazlar?
Cevapla