1 yıl sonra mesaj atan arkadaşa cevap verir misiniz?

Lise arkadaşım var ama sadece 9. Sınıfta arkadaştık o başka okula gitti ben de baska okula nakil aldırdım yılda 1 defa görüşüyoruz wpden falan hiç konuşmuyoruz ama numaramiz var birbirimizde son gorusmemizin üstünden tam 1 yıl geçti ve 2 gün önce nasılsin diye mesaj attı bu nasıl bı arkadaşlık arkadaşlık bile denemez diğer arkadasiyla daha çok buluşuyo benimle yılda bir ben de 2 gündür mesajına cevap vermedim vermeyide düşünmüyor iyi yaptım bence.
1 yıl sonra mesaj atan arkadaşa cevap verir misiniz?
Cevapla