Üniversitede yazan çok denirdi ama yok. Niye?

1 tane bile duzgun arkadas yapamadim.1 tane yahu. Bir de yazan cok olur falan diyorlardi. Hoslanmayla alakali olani birakin arkadas bile olmadi. Iyi kalpli temiz bir arkadas bile edinemedim.

Güncellemeler
+1 yıl
Bakimliyim. Sadece dik dik bakiyorlar.
Üniversitede yazan çok denirdi ama yok. Niye?
Cevapla