Camiye gitmeyenlerin cenazesi, neden imamın duası ile camiden kaldırılıyor?

Almanya'da, kiliseye ayda ortalama 300-400 Euro olan kilise aidatını ödemeyen insanların cenazesi kaldırılmıyor, nikahı kıyılmıyor, çocuğu vaftiz edilmiyor.

Anlayacağınız, pyç gibi ortada kalıyor. Türkiye'de, akşama kadar dine küfreden ayyaṣların cesedi neden camiye geliyor, neden bi torbaya konulup, bi çukura atılmıyor? Neden Müslüman mezarlığına konuluyor? Ben bu eşitlikten rahatsızım.

Camiye gitmeyenlerin cenazesi, neden imamın duası ile camiden kaldırılıyor?
Cevapla