Güncellemeler
+1 yıl
Benim babam yobaz mesela benim babam dünyanın en geri kafalı insanı peki ben bir kere bile bu cahil adamın dediği birseyi yaptimmi hayır babam olsa sevmem annem olsa kız kardeşim erkek kardeşim olsa sevmem cahil insani yansinlar gebersinler acimam çünkü cahil insanlar benim yaşamımı etkiliyor çünkü ben bu canım insanlar sürüsundeki bir koyun değilim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Abi ne dedin hiç anlamadım ama haklısın galiba
Bak diyorumki cahil olan annem babam bile kız kardeşim bile olsa yobazda olsalar ben ailemi doğuştan seçemiyorum cinsiyetimi sevemediğim gibi her insan ailesinden bağımsız bir kişidir ailemin kimi sevdiği kimi desteklediği benden bağımsız birseydir ki ben babamı seçme imkanim olsaydı asla kendi babamı baba olarak secmezdim o yüzden ben bireysel bir varlığım ben ailemle takım değilim ben toplum kavramının bir parçası değilim ben herkesten bağımsız bir Türkiye cumhuriyeti vatandasiyim
Haklısın
Onun cahilliği akrabalarımın cahilliği beni bağlamaz ben bu ülkede çok yobaz insan olduğunu düşünüyorum çok gerici insan var hepimizin ailesinde en az birsuru cahil var ben bu koyunların bir parçası değilim zeynep koçak olarak ben bir bağımsız varlığım
Ve ben asla güce tapmam benim param biriktiginde kendi alnimin teriyle çalışıp kazandığım para akpnin parası değil ben anlimin teriyle kazanıyorum o parayı ben baba parası yemeyi de sevmem o yüzden ben güce tapacak olsam babamın sözünü dinlerim babamın dediği gibi biri olurum ama asla güce boyun eğmem babam olsam boyun eğmem
Bak şimdi diyelim örnek veriyim sen benim en yakın arkadaşımsın seni çok seviyorum diyelimki başka bir arkadaşım geldi çok zengin ben seni satmam ben güç manyağı insanları sevmem ben sevdiklerimi paraya pula değişmem
Çocukken derlerdi zeynep gel seni güçlü takıma alalım mahallede maç yapardık biz ben herzaman ne derdim biliyormusun sana yemin ederim o yaşlarda bile şerefliydim ben hayır ben sevdiğim takimda kendi kurduğum takimda oynarım yönetilen biri değilim kimi seversem o tarafta olurum birisi benim fikirlerimi değiştirmeye çalışınca deliriyorum ya sanane sanane birisi bana akıl verdimi yönetmeye çalıştım sinirden manyak olurum ben sizin istediğiniz gibi biri olmayacagim kardeşim ben sizin toplumunuzun onayladığı herseyi onaylamayacagim benim annemden babamdan toplumdan akrabalarimdan ayrı bir duruşum onurum gururum var benim bu toplumun insanlarıyla aynı noktada anlaşmama imkan yok onlar benim gibi insanları aykırı kabul ediyor çünkü ben bunların her dediğine evet demem
Aptalca yaşamak yerine zeki şekilde ölmeyi tercih ederim ailemin istediği gibi biri akrabalarimin istediği toplumun istediği gibi bir zeynep olmaktansa kendi bildiğini okuyan kendi doğrularına sarılan kendi hayatını kendi istediği gibi yaşayan bir zeynep olarak ölürüm ben kendime aşık biriyim çünkü benim gibi düşünen insan sayısı çok düşük bu dünyada bir tek beni tehdit edemezler ben tehdite falan da boyun eğmem o yüzden serefimle yaşar şerefimle ölürüm
Kendini beğenmişlik konusuna gelelim kendimi ne açıdan beğeniyorum soyleyimmi kafa dengi bir insanım ve fikirlerim kadınların hayatını koruyor düşüncelerim kadınların işine yarıyor ve ben bir tek kadınlar için yaşıyorum şuanda ve benim tek gideceğim yol kadınlar ki ben kendimin düşüncelerine aşığım çünkü ben varken kadınlara zarar gelmez çünkü ben varken aşık olduğum cinsiyete zarar veremezler çünkü ben erkek olmak yani bedenen erkek olmak istememe rağmen asla biyolojik erkeklerin zihniyetini destekleyip kadınlara kötü davranmadı istesem yapabilirdim ama erkekliğin ne demek olduğunu adamlığın da çok farklı bir mesele olduğunu bilen biriyim o yüzden asla o şerefsizler gibi biri olmadım hep kadınları korudum serefsiz ve beyinsiz bir erkek olmaktansa adam gibi adam olmak istedim o yüzden beni sakın başkalarıyla kimse kiyaslamasin ben tekim tek başımayım kimsenin adamı değilim heryerde herzaman tekim
Bu dünyada bir tek kadinlar beni durdurabilir ben ele avuca sığmam kolay zaptedilen biri değilim kadınlar ne derse onu yaparım sebebi aşığım ölüyorum kadınlara benim zincirlerim kadınların elinde ben seve seve verdim ellerine istedikleri zaman ipimi cekerler istedikleri zaman kapilarina bağlarlar beni bu yeryüzünde durduracak tek canlı kadınlar ben kesinlikle zaptedilebilir kolay bir insan değilim çok zor bir insanım çok zor katlanması çok zor biriyim ama sadece kadınlar beni durdurur onun dışında ateş bombasiyim eline alanın elinde patlarım
Ben susmam kolay kolay hakkımı yedirmem bu toplumda alışmış milleti ezmeyi çok konuşan insana tahammülleri yok iste bu kadar net
Türküye aptal insanları seviyor kullanacakları saf gibi yönetecekleri insanları sessiz insanları severler zeynep koçak susmaz bunu herkes bilir hiçbir ortamda susmam bu bana çok zarar veren bir durum kavga eksik olmuyor hayatimda mal olmaktan kemal sunal olmaktan iyidir
Ah bu dünyayı zeynep koçak yonetecekti bak bakalım dünya nasıl güzel bir yer olurdu kadın cinayetleri sıfır hayvanlara el kaldıranlarin ellerini kirdirtirdim kadına kalkan elleri dilleri kopartirdim lgbt bireyleri özgürlükten çıldırırdi kadınlar istediği gibi özgür yaşardı ayrıca bak dinciler sağcılar muhafazakarlar bunlara zarar vermezdim ama bunlara ayrı bir bölge verirdim orada kendi kendilerinin kafasini utulerlerdi istedigi gibi yaşardı herkes bir kere tacizci tecavüzcü diye bisey olamazdı çünkü onları yok edecek bir yasa getirirdim ve benim yönettiğim ülkenin liderleri kadınlar olurdu
İste bu yüzden ben kesinlikle kazanamazdim seçimleri çünkü ayagimi kaydiracak birsuru bacım erkek sürüsü olurdu kadın düşmanı güzel kardeşim ben varya bu ülkede lider olsaydım varya erkekler kiskancliktan fesatliktan kanka yırtarlardi fesat güzel kardeşim
Bak benim babam beni sevmez neden biliyormusun çünkü hiçbir dediğine benim fikirlerimle uyuşmuyorsa hayır derim kabullenmem kabul etmem nefret eder benden bu yüzden dedem vardı oda beni çok severdi ben onun sözünü tutmadim diye hayatı bana babam değil dedem öğretti bacım babamdan ogrenmedim ben hayatı dedem öğretti hayatı bana ondan adam gibi adam oldum
Ben bozkirliyim ben delikanliligimi dedemden aldim babamdan değil babam gevşek herifin teki yobaz güzel kardeşim cahil ama dedem bana kültür verdi dedem küçükken beni öyle bir yetistirdiki adamligimi da * biraz ondan aldim dedemin yanında büyüdüm benim babam dedemdir benim babam it. neligi pustlugu dedemden öğrendim sagolsun dedem varya en azından benim için elalemi karşısına alan biriydi bu babam tam bir güzel kardeşim koronavirus bile babam kadar tehlikeli degil