Her şeyi bırakıp köye dönmek isteyen bir tek ben miyim?

Yoruyorsunuz arkadaşlar. Cidden ne sevmeyi biliyoruz, ne arkadaş kalabiliyorsunuz. Birisiyle arkadaş olurken bile sosyal statü peşinde geziyorsunuz. Eş seçiminde zaten en büyük hatanızda burada başlıyor ya. Birde düğün diye tutturup dünya borcun altında yaşamaya çalışırken çok komiksiniz. Böyle yakın bir zamanda, herşeyimi alıp köye yerleşmek istiyorum. Bunlardan ve bu gibi şeylerden bir tek rahatsız olan ben miyim?

Her şeyi bırakıp köye dönmek isteyen bir tek ben miyim?
Cevapla