Komsunun cocuklarına kızmalımıyım?

Bızım sitenin altında otopark var coluk cocuk gelip top oynuyor, oyun oynuyor baya gurultu yapıyorlar. Kımsede balkona cıkıp bısı demıyor uyarmıyor. Ben desem ben kotu olcam. Sizce takıntılı mıyım? Yoksa hıc karısmayaymmı cocuklara
Komsunun cocuklarına kızmalımıyım?
Cevapla