Eşimden yoruldum bıktım siz olsaydınız napardiniz?

Merhaba evliyim ve 6 aylık bir kızım var geçen bayramda parmağım kırıldı eşimle tartışırken hastaneye falan gittim doktor dedi ki parmağım kırık neyse alçıya aldılar yavaş yavaş alciyi aldılar oynatmaya başlamalısınız parmaklarınızı dediler tabi farklı bir doktora giderek redükasiyon yaparak tamam dedim bu sabah randevum var saat 11 buçukta çocuk hasta bir yönden eşime dedim kalk çocuğa bak randevum var dedim bu gece çalışıyorum uyumam lazım dedi yüzüme sinirden köpürdüm çocuğun burnu tıkalı falan doktordan randevu alayım öğlen 3 de var dedim yer eşim de bunu diyor sen gidersin çocukla doktora uyumam lazım dedi yeniden tamam güzel de çocuk ağlarsa durmasa direksiyonda ben çocuk ağlarsa napayim dedim senin kafanda eksiklik Mi var gece saat 9 buçukta çalışıyorsun öğlen istersen uyursun dedim yüzünü astı ve bana bildiğiniz küfür etti o***spu diyerek şok oldum beklemiyordum randevuyu iptal ettim tamam dedim tekrar al randevuyu dedi benimle muhatap bile olma dedim yeter

Eşimden yoruldum bıktım siz olsaydınız napardiniz?
Cevapla