
Hazır düğün sezonu da açılmışken soralım: Düğünler bir kız/erkek arkadaş bulmak/tanışmak için iyi bir ortam mı?

Hazır düğün sezonu da açılmışken soralım: Düğünler bir kız/erkek arkadaş bulmak/tanışmak için iyi bir ortam mı?
Ahhaha benim için değil ya ben nerde kuytu sakin bir yer var oraya geçiyorum kalabalığa girdiğim zaman özellikle düğün tarzında yerlerde sanki herkes bana bakıyormuş gibi hele annem varsa birde yanımda asla annemle yan yana durmam bir gün yakacak başımı ya hadi hayırlısı 🤣
E bu kadar yakışıklı bir adam görünce bakarlar tabi 👀
Bir yerden sağlam başla ece cano =) yaş geçiyor diyeceğim ama yaş sadece bir sayı kesinlikle Rabbim karşına kalbine göre güzel bir adam çıkarsın dostum
Talipli çok da bende niyet yok, iyiyim böyle 🥳
Aga bee tadını çıkart 🧜🏾♂️
Şöyle bir şey oldu hastaydım abla dedi hadi oynayalım olay olan seneydi sonra sevgilisi olmayanlar sahneye dediler hastaydım belki de buketi ben tutardım çok önceden nasip olmadı kız dedi buradaydı tanıştırsaydım dedi galiba
Günaydın; kesinlikle iyi ortam. Hem aileler birbirini tanıdığı için daha kolay. Evlenmek isteyen bekarlar için ideal eş arama ortamıdır. Mutlu bir hafta sonu dilerim.
Teşekkürler, senin de keyifli hafta sonlarin olsun ☕
Cevap
67Cevap
Eskiden beridir em güzel tanışma yeri gadası 🙃
:))))))
ya evde otururken cumbur cemaat giyinip
gun icinde ne yasamis olursan ol agiz bir karis acik sakkıdı şıkkıdı oynayıp :) tanistigin insandan nasil bir es dost sevgili olur :))))))
Benim annemle babamda düğünde tanışıp evlenmiş, hâlâ deli gibi seviyorlar birbirlerini
@Heyulala yok. Annemlerin aile dostları babamın akrabası 🙂
@Heyulala hayır babam o gün işi bağlamış zaten annemi istemiş direkt jdhsjdk benim babam matrak bir adamdır dans ederken anneme bamya sever misin demiş ,(bamya yemeğinden nefret eder babam, bamya yiyen bizden değildir diye sözü bile var🤦♀️) işte annemde sevmem diyince babamda güzel o zaman evleniyoruz demiş anneannemin yolunu kesip istemiş annemi ))
@Heyulala o yüzden kriterlerim çok yüksek kalıyor benim.. babam gibi bir adam istiyorum aşagisi kurtarmaz ")
İşte o kriterlere sahip biri bu devirde neredeyse hiç mümkün değil gördüğüm o. Biri olsa diğeri eksik kalıyor bu yüzden dengine denk gelmek büyük sorun artık. Kırk yılın başı birine olabilir mi gözüyle bakıp ona değil aslında kendime şans verdim ve yine yanıldım iki günde. Bol şans
@Heyulala çok haklısın..
Saçma
Biriyle tanışmak için belli bi ortam olmaz
Dışardaki herhangi bi yer uygundur
Ve biriyle tanışmak tesaduf geri kalanı iki kişinin çabasıdır
Bu da bir tesadüf 😏
Hangisi 🤔
Düğünde denk gelmek..
Ha şimdi anladim
Öyle olmamış olsa kızlar niye öyle sanki diğün kendi düğünüymüş gibi allanıp pullanıp giyinsinler ki?
Kendileri için
Çok tehlikeli bir ortam hele trde inanılmaz tehlikeli canı sıkılan teyze halalar Kaynanalar yarışıyor programı formatına dönüyor
😂
Tam kenar mahalle adeti gibi bir şey bence... :D Amaç kutlama yapmak mı, izdivaç mı ona karar verelim. :D
Kenar mahalle adeti ile ne alakası var... Benim annemle babamın aşkı da bir düğünde başlamış. Annem Almanya da yaşıyor babamda İzmir de bunlar bir düğünde bir araya geliyor, babam annemden çok hoşlanıyor ve dansa kaldırıyor sohbet muhabbet o anda birbirlerine ısınıyorlar. Sonra babam anneannemin yolunu kesiyor düğünde (biraz matrak bir adamdir) kızını bana vermezsen sana yol vermem bırakmam seni diyor işte öyle evleniyorlar 😂 ve birbirlerini hâlâ çok seviyorlar 😌
Eskiden her yer kenar mahalleydi zaten, kötü anlamda söylemiyorum ki... :D Yani günümüz için uygun değil demeye getiriyorum. Ayrıca aşk evliliği olan insanlara hayranım, çocukları da ayrıca güzel olurlar.(Kendi annem babamdan biliyorum. :P )
Şahsen ben asla düğüne gidip de birileriyle tanışma girişimin de bulunmam. :D
Çok iyi bir fırsat. Keşke düğünler daha çok çoğalsa.
Bende çok seviyorum düğün ortamlarını 😌
😊
Saçma bir ortam. Bu arada senin ilişkin vardı bitti mi ya o
Ben bitti diyorum o bitmedi diyor 🙅🏼♀️
Takıntılı o zaman diğeri gibi diyecem de :D
Bende diyorum takıntılısın diye, aşktan anlamamakla suçlaniyorum sonra.. neyse hayırlısı 🥲
Gizledim ceza alma diye tamam atıyorum ben
Bu yıl tam 4 düğüne gidicem 2 tanesi yakın arkadaşımın bakalım 😂
Öhhüüü söz vermiştik komsiim unutma! 😄
Yok komsim unutmadım 😂😂
Hayatım da çok az düğüne gittim. Herkesin aşırı süslü, yapmacık ve samimiyetsiz olduğu bir ortam. Bence tanışma için olabilecek en son ortam.
ben fazla kalabalık ortamda rahat edemem.. vede o gürültüde biriyle tanışmak mümkün değil :D ancak beğendiğin birisi olursa araya aile bireylerini sokarsın :D
He ya kaç kişiyle tanışmıştık, uzaktan uzağa keserek, eskiden sosyal medya da yoktu. Düğünden düğüne 😊
Keşkekler falan 😋
Düğününe davet edersen gelirim tabi Akif 😌
Hayatım boyunca o kadar düğüne gittim sırf bunun için her türlü şekle girdim ama bi tane kız tanışmaya bile gelmedi.
Bari ben konuşuyum bi tanesiyle dedim. Merhaba dedim sadece uzaklaştı yanımdan.
Çok gevezesin he sus burdan da silmeyim 😄
Laubalilik yapmıyorum bu sefer ciddi ciddi cevap verdim soruna.
Düğünlerde bunalan, düğünlere katılmamak için bahaneler yaratan ve gitse de fazla durmayan biri olarak hiç kimse ile tanışmadım.
İyi bir ortam olabilir mi, bundan da emin değilim açıkçası.
Aileyle gidildiğinde %100 yasaklı; ama arkadaş veya tanıdıkla gidildiğinde kısmen avantajlı. Yine de çekingen ve utangaç yapımdan dolayı sınıfta kalıyorum.
hahaha aklıma şu video geldi :D
Sanmıyorum ya önceden varmış öyle bişi millet düğünlere gider kız beğenirmiş oğlu İçin hatta annem bana da birini beğenmiş alalım oğlum diyordu 7-8 sene önce
bellı yastan sonra koyuyor o dugune gıtmek... onların yerınde nıye ben degılım dıyorsun.. cok reddettım oyle davetıye... anca yakın akrabam olursa gıderım..
Hemen bir kısmet çıkıyor. Düğünleri hiç sevmem hemen kakalamaya çalışır insanlar
3 sene önce beni düğünde görüp hâlâ peşimi bırakmayan andavallıdan sonra düğünlerden nefret ettim gerçekten de
Düğünlere kızlar koca bulabilmek için geliyor. Takilabilecek bir erkek bulmak için değil. Buyuzden hiç katılmam dugunlere
Tabi etkisi var. Birde kişi evlilik çağının geldiğini düşündüğü ebeveynlerin gazına da gelince olabilir biriyle tanılmak😀
Doğru ortam demek doğru olmaz ama kimle nerede ne zaman denk gelip tanışacağın da belli olmaz.
Düğünler serengeti düzlüğü gibidir av ve avcının erik dalı gevrektir , davul ve zurna ile buluştuğu büyük kutlama partisidir
Gelin ve damadı izlemekten başka kimseyi görmez gözüm. Oldum olası hiç başkasına bakasım gelmedi 😂
Erkek anneleri önünde evlenmek isteyenler usturuplu oynuyor. İstemeyenler twörk yapıyor, oğlanlar da onu beğenince hesaplar karışıyor 🤣
Annelerin kız aramak için girdiği en uygun ortam 😃
Genelde düğünde insanlar birbirini beğeniyormuş bu yüzden tanışmak kolaydır
Tanışmak isteyen için evet arayışta olana her yer seçenek sonuçta.
Genelde evlilik arayışında olanlar evde kalanlar falan öyle ediyor 😂🤭
Hah işte ben de bu yüzden düğün dernek işlerinden oldum olası hep kaçarım
Yani olabilir ama ben tercih etmem. İş ortamından biriyle tanışıp sevgili olmayı düşünürüm.
Düğünde tanışmak olabilir böyle evlenen arkadaşlarım var
Düğünlerde ancak yaşlı teyzeler kesiyor bence hiç sağlıklı bi ortam değil
Belkide fakat ben o gözle bakıp o niyetle görmem, tanışmak için bir çok mekan ve yer aracı mensup
Düğünlerde masamda oturup pastamı yiyorum. Tanıştığım olmadı daha.
Kadın ve erkeğin bulunduğu her ortam yeni biriyle tanışmak için uygundur tatlim
görücü oluyorsun işte
birde herkes özel hazırlanıyor
mis : )
Kuru pasta mı yer, masa altından alkolü mü içer, halay çeker giderim
Düğün ortamını sevmiyorum nedense ordan ancak görücü usulü çıkar 😂
Dügünleri pek sevmediğim için bekar olmamın sebebi belki de budur😃
Aynen orada kızı wilesini bir arada görüp dekolte halinide görmek mümkün
Cok az dugune giderim. Turkiyede oldugum zaman ister istemez gittigim dugunler oldu. Ama gozlerini uzerime dikmeleri hosuma gitmiyor. Sade bir nikah dugunler tercihim.
Görücü usulunun güncellenmiş hali gibi
Çok güldüm Halay çekerken tanışırsın 😄
Düğün ortamından hiç hazetmem o ortamda kız beğenmenin yanlış olduğunu düşünüyorum.
Güzel biryer her gittiğim düğünde illa düğün aşkı yaşamışımdır😀
Düğünde tanışanlar, tanıştırmaya çalışanlar ezikçe geliyor.
Kesinlikle iyi ortam aileler birilerini gösterir birilerini seçer, sen beğenmediğine hayır dersin, beğendiğinle sohbet edebilirsin ön yargısız arkanda da aileni bilerek 👍
Düğün ortamlarında çalışıyorum ama biriyle nasıl tanışilir o ortamda? ↗ Senin sorudan da esinlendim bende ama çok yanıt yok, soruyu güncele linki koyar mısın
Ben keyfime bakarım yeni biriyle tanışmaya ihtiyacım yok
Hiç sevmem düğünleri de
Ben bayılırım de
Oha oha 🙄 öyle mi denir o
Oynamayı seven bir havan var * düzelttim klavyeni 🙄
Bilmem 🤷🏼♀️
Güzel şeylere odaklan bak kız kiyamadi )
Riskli ama güzel ortam
Risk nedir
Yakınlaşmak ve birine yakalanma riski
Ne alaka ya 😄 oturup sohbet edecekler ya da dans yakalansa ne olur 🤦♀️
Haha öyle olmuyor işte, 😂
Sen bu işi club ile falan karıştırdın gibime geliyor 😂
Yok yasandı biliyorum 🤗, 😂
Bulursan hemen evlen derim 😃
Yaşim geçiyor dimi 😄
Nasıl yani anlamadım
Gayet açık yazdım oysa 💅
Bumu gayet açık yazın
Yalnızlık canına tak etti galiba
Yalnız değilim ki 😌
Cogu akraba oldugu icin tanismaya gerek yok, direk uzaklasmak en iyisi
Hayır hiç değil akrabalar arasında olup teyzelwrij kız bakmqsi ay çok kötü djjdhdhx
genelde çok kaliteli insanlar olmuyor kadınlar aranmanın erkekler aramanın peşinde yani varoşça
Umarım başıma gelmez çünkü ya zorbalarım ya ay ben gülerim. Düğünde...
Düğünlebhiç işim olmaz ama evet yeni insanlarla tanışmak için harika bir ortam.
Sahiller daha mantıklı.
@Heyulala Düğünde gördün. Halayı çektin, horonu teptin. Düğün bitti oda gitti. Nasıl oluyor :)
@Heyulala Birazda olsa haklısın fakat kısmet bu havadanda sudanda gelir. Hep karadan beklemeyin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?