Yakın arkadaşının başarılarına imrenmek doğal mı?

Onun okuduğu bölüm daha güzel daha önü açık İstanbul’da staj görecek ve benim hayatımdan daha açık onun önü bunları anlatınca düşününce biraz moralim bozuluyo😔
Yakın arkadaşının başarılarına imrenmek doğal mı?
Cevapla