Aileniz "Başörtüsü" konusunda sizi zorladı mı?

Yok zorlamadi desem yalan olur, her muhafazakar ailenin kızı elbet bir gün tesettüre girmek zorundadır. Regl olduğu anı beklerler, akrabalar teşvik için gider şal, eşarp filan alir çok bilmiş gibi...

Şahsen 12 yaşında bile denize giderken yarım haşema giydigimi hatırlıyorum. 15 16 ya geldiğimde yasitlarimdan da uzun olduğum için bir kot tişört giysem bile bakılıyordu kendimi çok günahkar hissediyordum. Benim her dışarı çıktığımda kıyafetimi inceleyen ve baskı oluşturan babam annemi senelerce aldattı, başkasının karısına bakmamak noktasında olayların içinde çok namusluymus örnekleri verirken gitti kendi arabasıyla fingirdeşti telefonlarda mesajlaşti..

Yav neyin İslami bu Allah aşkına, kadına kim baskı yapıyorsa sonunda sapkın çıkıyor..

Aileniz "Başörtüsü" konusunda sizi zorladı mı?
Cevapla