Yok zorlamadi desem yalan olur, her muhafazakar ailenin kızı elbet bir gün tesettüre girmek zorundadır. Regl olduğu anı beklerler, akrabalar teşvik için gider şal, eşarp filan alir çok bilmiş gibi...
Şahsen 12 yaşında bile denize giderken yarım haşema giydigimi hatırlıyorum. 15 16 ya geldiğimde yasitlarimdan da uzun olduğum için bir kot tişört giysem bile bakılıyordu kendimi çok günahkar hissediyordum. Benim her dışarı çıktığımda kıyafetimi inceleyen ve baskı oluşturan babam annemi senelerce aldattı, başkasının karısına bakmamak noktasında olayların içinde çok namusluymus örnekleri verirken gitti kendi arabasıyla fingirdeşti telefonlarda mesajlaşti..
Yav neyin İslami bu Allah aşkına, kadına kim baskı yapıyorsa sonunda sapkın çıkıyor..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer