Seçime gönderme yapacağınız bir müzik olsa bu ne olurdu?

Benim ki

"ayy bana baktığın zaman, bakıp daldığın zaman hayat durdu ve kaldık öyle yalan mı sen de söyle?" "Bu nasıl bir kördüğüm, yıllar geçmiş üstümüzden, geç kaldık iste sırf bu yüzden" Bu nakaratlar TRE'ye gelsin😂

Olurda kaybedersek bu da "güzel günler mazide kalmış, Ben hâlâ rüyada" KK'malime gelsin😅

Seçime gönderme yapacağınız bir müzik olsa bu ne olurdu?
Cevapla