Herkese selam güzel insanlar...
Canlı müziğin keyfi bir başka tabi ama uzun zaman oldu gitmeyeli. Hadi diyelim gittiniz. İstek yapacağınız şarkı ne olurdu?
#MustiEmre
#Müziketkinlik
#İstekşarkı


Herkese selam güzel insanlar...
Canlı müziğin keyfi bir başka tabi ama uzun zaman oldu gitmeyeli. Hadi diyelim gittiniz. İstek yapacağınız şarkı ne olurdu?
#MustiEmre
#Müziketkinlik
#İstekşarkı


Neşet Ertaş - Yolcu istemeyi dilerim ama onu çalacak ve icra edecek orkestra pek bulunamıyor...
Darıldım Darıldım, daha bilindik, en son gittiğimde uzun zaman önce bunu istemiştim :
Şarkı istemek veya orkestradan çalmasını beklemek zorunda değilsiniz. Oturun güzelce sizin için seçilen repertuvarı dinleyin. Biraz gözlemleyin sizin tarzınızda veya çalan şarkılarıb tarzını idrak ederseniz o alanda bir şarkı istemek doğru olacaktır.90'lar pop veya güncel şarkılar çalan bi yerde müslüm gürsesten şarkı istemek abes olur.
Daha bir sürü vardır da şu an aklıma bunlar geldi
Gece uyumuşum aşırı uykucuyum bu arada asla dayanamıyorum 😅
Sabah senden bir eig gördüm, dedim hemen stalk çalışmaları başlasın 😅
Gel beni seç diye şey ettiydim 😄
Teşekkür ederim Allah razı olsun 😄
Ne muradın varsa versin güzel rüyalar da gör sabah kalkınca etrafa gülerek bakarsın.. Bir kaç dakikaya rüya tabirlerine bakarsın artık 😅
Amin 😄
Gülşen kadar güzel söyleyeceklerini sanmıyorum ama tercihim yine de bu şarkı olurdu
Cevap
3Cevap
Nefes Alamıyorum Sensiz
Charlie puth şarkısı
Canlı müzikte bir kere istek parça yolladım onu da çalmadılar ajfjwjd
Ah Bu Ben şarkısıydı
Tenin almiş beyazliğini aydan...🖤🌙
Inş bir gün Sevdiğim asik olduğum Adamlan nasip olur dinlemek Amin
https://youtu. be/HirFutbbIWg
Ay yok artik ciddimisin 😂😳
Yemin ederim hatta bak şuydu paylaşmayı düşündüğüm 😳
https://youtu.be/7w2oZdHMHbs
Bende sana birsey diyimmi bak yemin ederim ettimde 😂 eski hesabimi sildim dün actim bu hesabi ve hersey paylaşamiyorum ne yazikki sorumun altinda bende...
Dedüblüman sarkisini paylascaktim 😂
En sevdigim sarki 👻🖤
4 ay önce sildim hatta bende ilerliyordum fenomenliğe diye bilirdim haha sagolsunlar ozm Arkadaslarimda yardim etmişti ama calişiyorum Arkadaslarimlan Ailemlen vakit geciriyorum zamanim pek fazla olmadigi icin ve burada tuaf insanlar sorular oldugu icin silmistim haha tabi herkes ayni degil de iste tam detayli anlatmiyim hahaha dün tekrar yeni hesap aciyim dedim ne var ne yok diye eski hesabimi artik tekrar acamiyorum silindi tamamen öhöö 😅
ayse_c1 (: sağol
Ay tenli kadın (daha önce ithaf edilmişti) - Bi tek ben anlarım- Ah be kadın
Evet kafede çalışıyordum tek kız bendim kapıdan girer girmez onu açmışlardı 😃 sonra öğrendim diğer iki çocuk benim için kavga ediyormuş meğerse dünyadan haberim yok 😅
Sonra beni işten çıkardılar problem çözüldü 😂
Ben anlamadım bile beni neden çıkardıklarını sonra o çocuklardan biri çıkma teklif etmek için yazdı o anlattı 😅
Yoo çıktık 1 ay filan 😂
Nerden anladın 😅 yani ben aslında hoşlanıyordum baya da sevinmiştim ama olmadı işte
Şanssızım ya bence
Yooo gayet yürütebiliyorum valla bence erkekler bu konuda daha beceriksiz
Erkeklerin kolay kolay aşık olduğunu düşünmüyorum sıkıya gelince hemen tabanları yağlıyorlar 😅
Fazla dürüst olmak da iyi değil ben faydasını görmedim, neyse...
Olabilir
Aksini iddia etmedim sadece bugüne kadar dürüst olmanın bir faydasını görmedim dedim temeli sağlam atsan da biteceği varsa bitiyor
Senin için geçerli herkes için değil 🤷♀️
Mustafa Ceceli nin herhangi bir şarkısı olurdu
Bak bu şarkı çok iyi 🤞
İzmir konseri geldi aklıma 😄
orada olmak vardı 😄
O atmosferi yaşamak nasip oldu 😄
yaa ne güzel 🥺
🥺 çok şükür
bir gün bizede nasip olur diyeyim fnfnf 😁
İnşallah 🥺🙏🏻
😄✌🏻
Duvarında olan şarkıyı isterdim sanırım. Lil zey -eskisi gibi, seksen kere şarkısını da seviyorum
Yaramizda kalsin olurdu.
Umduğumu değil bulduğumu dinlerim ancak. İstekte bulunamam.
gelişi güzel oluyor genelde o anki ruh halime bağlı ya
Kolpa gurur benim neyime✔...
Söylee Zalımmm Sultann
Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında
Yıldızların Altında
Sabahçı kahvesi.
Tan taşçı -Ona Söyle
Can Ozan-Sar bu şehri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?