Arkadaşlar ben biraz Manyak olabilir miyim acaba?

Iliklerime kadar mutlu bir bekarım.

Bir ilişkinin sorumluluğunu istemiyorum.

Ve geleneksel evlilik-çocuk klişelerini küçümseyerek reddediyorum özelikle bu ülkede yaşandığı gibi.

Ama bazen gizlice içten içe keşke bir aile kursam gibi düşüncelere sahibim.

Ne oluyor len bana?

Arkadaşlar ben biraz Manyak olabilir miyim acaba?
Cevapla