Nerede işe başlasam bana kötü davranıyorlar sebep ne olabilir?

Bambaşka alanlarda çalıştım kadın erkek baskın ya da dengeli olan yerlerde çalıştım. Heryerde bana kötü davranıyolar. Çalışkan bir insanım neden beni rencide etme hevesine kapılıyor insanlar böyle ömür mü geçer. Ben kimseyi rencide etmiyorum ama sürekli bana yapılıyor bu. Keşke bu iğrenç insanların arasında olmasaydım beni benimseyemiyorlar ama gidecek başka işim de yok napıcam bilmiyorum.
Nerede işe başlasam bana kötü davranıyorlar sebep ne olabilir?
Cevapla