2008 yılında ne yapıyordunuz? Hatırlayan var mı?

Evet nedense iki gündür aklıma eskiler geliyor bu yazdığım yılda birçok kişinin anısı olabilir 😂 eskiyle yaşayan biri değilim ancak sanki birşeyler daha iyiydi sanki dimi... Ben 2008 mayısında şu an YENİ TELEFONUMLA SAMSUNG E250 DEN MP3 yaz pop şarkıları indirmeye çalışıyordum... Hatırladım😂 ya siz...
2008 yılında ne yapıyordunuz? Hatırlayan var mı?
2008 yılında ne yapıyordunuz? Hatırlayan var mı?
Cevapla