Özel şirketlerin başı açık çalışan istememesi normal mi?
Özel sirketlerin kadınlara makyaj yapma kuralını koymasını normal mi? (Mesela kasiyer bir kadına)
Özel şirketlerin ırkından dolayı birini çalıştırmak istememesi normal mi?
Özel şirketlerin başı açık çalışan istememesi normal mi?
Özel sirketlerin kadınlara makyaj yapma kuralını koymasını normal mi? (Mesela kasiyer bir kadına)
Özel şirketlerin ırkından dolayı birini çalıştırmak istememesi normal mi?
normal cünki acık dekoltelı kadın calıstırmak satıslarda birilerini agırlamada ön planda oldugunu düsündürüyo cünki hayat felsefeleri bu halbukı kim hak ediyosa görevini iyi yapıyosa onu alması gerek ama maalesef seksi güzel dekoltede varsa kesin ise alınıyo maalesef böyle bende bi ara fabrikada calısırken danısmadaydım is iciin gelenleri sen karsıla bas örtülü felansa kagıtları al biz sizi ararız de gönder derlerdi bende gıcıklık olsun diye bas örtülüleride gönderirirdim ya oglum gönderme derlerdi haberim yok kendileri cıkmıs derdim ama ben ne desemde yine alınan tabiki dedigim kadınlar olurdu yanlıs anlasılmasın dekolteli diye güzel diye seksi diye isini iyi yapmadıkları anlamına gelmıyo
Cevap
7Cevap
Muhalif bir insan olarak, bu sistemde kapalı kadınları çoğu yerde yok saymaları beni derinden yaralıyor
Bence çok yanlış birler ama ülkemiz maalesef biraz üzücü durumda
Çok saçma bir şey. Böyle bir kriter olması mantıksız geliyor.
Şirketin faşist olduğunu gösteriyor
Anormaldir
Ben isterm onlar daha hızlı veriyor
Normal
elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?