Birilerinin bana yalvarması hoşuma gidiyor?

Lütfen yanlış anlamayın bu yalvarmadan kastım, onların beni kaybedeceğini düşünüp çabalamaları. Ben neden böyleyim bilmiyorum benim gitmemden korkup çabalamaları gururumu okşamıyor ya da böbürlenmiyorum. Tek derdim sevildiğimi hissetmek ve tek böyle hissedebiliyormuşum gibi geliyor ve bu çok vicdanımı sızlatıyor bu sorunun adı ne bilmiyorum ama normal değilim farkındayım kimseyi üzmek istemiyorum ama sevildiğimi hissetmek iyi hissettiriyor nolur yardım edin bu duyguyu nasıl geçiririm ya da neden böyleyim

Birilerinin bana yalvarması hoşuma gidiyor?
Cevapla