İstisnalar hariç sağlık çalışanlarına hiç güvenemeyecek miyiz? ?

Ege Üniversitesi’nde vicdanları sızlatan cinsel saldırı olayı, hastanedeki bir hemşire tarafından ortaya çıkarıldı. 4’üncü evre akciğer kanseri olan N. C., 24 Nisan’da Ege Üniversitesi Hastanesi’nde tedavi görmeye başladı. Durumu kötüleşen N. C.’nin 5 Mayıs tarihinde itibaren bilinci kapandı. İddiaya göre N. C., Göğüs Hastalıkları Ana Bilim Dalı Yoğun bakım ünitesinde yatarken, 17 Mayıs’ta hastanede hemşire olarak görev yapan E. K. tarafından nitelikli cinsel saldırıya uğradı. N. C.’nin yattığı odaya ilaç almak için giren hemşirelerden E. E. ise yaşanan olayı görüp, durumu üstlerine bildirdi. Sağlık çalışanı suçunu kabul ettiği için nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı. Saldırıya uğrayan kadın ise hayatını kaybetti. Cezalar diyorum ağır olsa ne güzel olmaz mı? Böyle saplantıları olan çürük elmaları keşke meslekten men etseler..

İstisnalar hariç sağlık çalışanlarına hiç güvenemeyecek miyiz? ?
Cevapla