Sizce bir erkek ile bir kadın gerçekten arkadaş kalabilir mi?

Yıllardır üzerine sürekli tartışılan bir konu. Dikkat ederseniz arkadaş olur mu? Demiyorum.

Arkadaş kalabilir mi? Diyorum. Benim oyum kalamaz'dan yana. Kadın olarak hemcinslerimden farklı düşünüyorum. Bir erkek ile bir kadın arkadaş olabilme fıtratında değiller. Belli etmeseler dahi bir taraf mutlaka karşi tarafa ilgilidir. Arkadaş gözüyle bakılmaz. Bencee. Emin olun oskarlık oyuncu gibi rol yapanlar var 😅🫢

Özellikle erkolar siz ne düşünüyorsunuz? Erkeği en iyi erkek bilir.

Sizce bir erkek ile bir kadın gerçekten arkadaş kalabilir mi?
Cevapla