Neden bu kadar yalnızım dayanamıyorum artık?

Evliyim iki kızım var. Eşim öğlen gidiyo akşam 10 da geliyo. Komşular var ama herkes kendi çatısı altnda. Köyde değilim ama her yer yeşillik markwtler parklar her şey uzak. Eşim ilgili gülüyıruz şakalaşıyoruz. Ama 24 saat kızlarımlayım. Allah bana bağışlasn onları ama bir arkadaşm yok. Hayatjmda değişik hiç bişy olmuyor. Oturup beraber kahve içip sohbet edeceğim tek bir arkdşm yok. Tüm hayatım telefon. Hiç bişey yapasm yok. Tek bi tanıdığım yok etrafmda. Kızım çok soru soruyo sürekli her saniye ilgi bekliyo. Bazen günde 10 defa küsüp barışıyoruz. Ruhum daralıyor. Ne yapmam lazm. Merkez araba ile 3 dk. Çok bunaldm yani. Hergün aynı şeyler hergün. Bi robot gibi. Haftada veya 2 haftada bir dışaro gideriz o da parka falan eşim evdeyken.

Neden bu kadar yalnızım dayanamıyorum artık?
Cevapla