Erkekler neden kadınlara zarar veriyor?

Çünkü en temel ihtiyaçlarını bile karşılayamıyorlar. Kadınlar tabiki huzurlu olur, mutlu olur. Daha uzun yaşar. Tabiki ya ne olacaktı ki?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu toksik maskulinite değil!
Erkekler neden kadınlara zarar veriyor?
Cevapla