Eşimle boşandık ama ailelerimiz hâla görüşüyor, bu normal mi?

1,5 yıldır evliydik, çocuğumuz yok. Başta anlaştığım konularda sornada fikri değişti ve ayrılma kararı verdik, sakin ve olgunca bi boşanma süreci yaşadık ama ailelerimiz görüşüyor (bizi barıştırmak için değil) çay çorba falan içiyorlar biz anlaşıyoruz iyi arkadaşız diyorlar normal mi bu

Eşimle boşandık ama ailelerimiz hâla görüşüyor, bu normal mi?
Cevapla