Ya zaten bu ülkenin sorunu da bu :D cahiller her şeyi bildiklerini sanıyorlar ve bir başkasının hayatına müdahale etmekten çekinmiyorlar maalesef.. Olsun ya güneş balçıkla sıvanmaz sonucta :D
Ayn öyle mesela sokakta bi yabancida karisiyo kiziyolar ya gencler , farkinda degiller onlarda aynisni yapio halbuki hajjs ama o GÜYA ona göre normal konuda oldugu icin normal saniyor yaptigni yazik
Ayn genclerde öyle hahha hepsini engelliyofum yanlis anlama bu soruyu sordum diye kafaya takiyorm falan sanma ama cok var o kadar ki sayisiz bende merak ettm ne bu diye sordum yoksa sülür kafaya takmiyorum
Ayn öyle bu karisma huyundan vaz gecmeleri gerek o kadar iticiki , yazdim sen kimsin yabanci biriyle böyle konusuyosun, resmen emir veriyo bana kardesi sandi galiba
Ben cinsiyetci normlara ve bir cinsiyetin ustunlugune inanmıyorum bu yüzden sırf.. İnsanların hayatlarına yasamasına engel olan seylerden nefret ediyorum
Kesnlkle kötü bisi hadi bugün instada karisildi ama cevresinden yapanlarda var özellikle cocuk konusu bazi insanlarin sirf dir dir dan kurtulmak icin cocuk yapmiyosa bisi bilmiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Boş ver böyle tipler çoktur. en basiti engeli atacaksın böylelerine. zaman harcamaya değmez yani.
Lafimi sokup engelliyorum
En güzeli. ama ona bile gerek yok. onların seviyesine düşme bence.
Bitmiyorlar bitmezlerde maalesef
Kendini medeni görmek istiyolar ya önce burdan baslasinlar cünkü cahil bi kadindan farkli kalmiyo bu yaptiklari😂
Ya zaten bu ülkenin sorunu da bu :D cahiller her şeyi bildiklerini sanıyorlar ve bir başkasının hayatına müdahale etmekten çekinmiyorlar maalesef.. Olsun ya güneş balçıkla sıvanmaz sonucta :D
Ayn öyle mesela sokakta bi yabancida karisiyo kiziyolar ya gencler , farkinda degiller onlarda aynisni yapio halbuki hajjs ama o GÜYA ona göre normal konuda oldugu icin normal saniyor yaptigni yazik
Yorumsuz cidden.. Toplumsal olarak her şeyi burnuna sokmayı seviyoruz maalesef
Ayn genclerde öyle hahha hepsini engelliyofum yanlis anlama bu soruyu sordum diye kafaya takiyorm falan sanma ama cok var o kadar ki sayisiz bende merak ettm ne bu diye sordum yoksa sülür kafaya takmiyorum
Estağfurullah asla yanlış anlamadım. Haklısınız
Tsk ederim cünkü bende insanim kendimi degistiriyorum hatta vok sükür gelisiyorum böyle kisiler insanin karakterini oturtturur
Kesinlikle öyle haklı olan ve olması gereken davranış zaten budur.. Toplumsal olarak ilerleyemiyoruz bu yüzden
Özellikle sosyl medyada bi instaciya da cok karisiyolar mesela evlendi ne zmn cocuk vs yorumlari bunu diyen yasitlari yaslilar degil
Ayn öyle bu karisma huyundan vaz gecmeleri gerek o kadar iticiki , yazdim sen kimsin yabanci biriyle böyle konusuyosun, resmen emir veriyo bana kardesi sandi galiba
Ben cinsiyetci normlara ve bir cinsiyetin ustunlugune inanmıyorum bu yüzden sırf.. İnsanların hayatlarına yasamasına engel olan seylerden nefret ediyorum
Kesnlkle kötü bisi hadi bugün instada karisildi ama cevresinden yapanlarda var özellikle cocuk konusu bazi insanlarin sirf dir dir dan kurtulmak icin cocuk yapmiyosa bisi bilmiyorum
Hahahah cok haklısınız cidden.. :D Kraliyet ailesine bile yapıyorlardı Prens Harrye :D
Bazen bu yüzden evlenmek istemiyorum yanlislkla cocugum olur diye
Ya hahaahhah kahkaha attırdınız :D
😂😂😂
Öyle ama
Cidden öyle haklısınız! :D umarım umduğunuz gibi herkesin bağımsız olduğu günleri görürüz.. Tüm iyi dileklerim sizinle olsunlar :)
Tsk ederim 🫶🏻🫶🏻
Rica ederim... dertlerinizin azaldığı harika bir yaz diliyorum :)