Sosyal medyadaki insanlar neden bu kadar kırıcı?

Geçen bir tane kız şöyle bir paylaşım yapmış boyu 1.75'mis iyi ki 155'im ya 1.75 olsaydım diye paylaşmış sanki boydaki insanlarla dalga geçer gibi insanlar dış görünüşlerini kendilerini seçiyor aynı şekilde burnu yok kilosu falan filan hepsi ile dalga geçenler var sanki biz burnumuzun büyük olup olmayacağını seçebiliyoruz ya da boynuzumuuı seçebiliyoruz neden bu kadar kabalar bence çok kırıcı saçma sapan açık saçık paylaşımlar ben artık bu internetten çok bunalmaya başladım (boyum 167)
Sosyal medyadaki insanlar neden bu kadar kırıcı?
Cevapla