Tek başına dışarı çıkıp gezmeyi sevmek neden anormal karşılanıyor?

Merhaba arkadaşlar. Ben öyle çevresi geniş biri değilimdir az ve özdür dostlarım, ve onlarla da birlikte vakit geçirmeyi severim ama tam olarak rahat olmam. Yalnız başına çıkmak, bir yerlere gidip gezmek, yalnız yemek yemek vb. çok hoşuma gidiyor. Rahatıma düşkünlüğümden midir bilmem. Ama bunu bir arkadaşıma söylediğimde veya aileme, bir yadırganıyorum. Bir topluluğa girdiğimde de öyle hissediyor ve çekiniyorum. Garip bir şey mi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım bu işin sırrı, kendi kendine yetebilmek. 🙏🏼
Tek başına dışarı çıkıp gezmeyi sevmek neden anormal karşılanıyor?
Cevapla