Ailem çok korumacı ben 18 yaşındayım ailemin korkusundan dışarı çıkamıyorum en son 7 ay önce 1 kez çarşıya çıkmıştım öğrendiler sonra bana niye çarşıya gittin tek başına ya başına bir şey gelseydi dediler. Yani Ailemden korktuğum için dışarı çıkamıyorum ne yapmalıyım?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Arkadaşınla git ya da polis ara
Hiç arkadaşım yok polisi arayamam işe polisi karıştırmak istemiyorum
Benim ailem normalde böyle eskiden ben çocukken de böylelerdi bana karşı yani korumacılar hala öyleler ben bu yıl dershaneye gidiyorum her gün dershaneye gidiyorum sabah 8 akşam 5 arası öğleden sonra etütte ders çalışırken canım çok sıkılıyor en son 7 ay önce 1 kez çok sıkılmıştım çarşıya çıkıp gezdim o zaman sonra ailem öğrendi bana izin vermediler niye gittin çarşıya ya başına bir şey gelseydi dediler bu arada 18 yaşındayım sonra dershanede ki müdür yardımcısı ile rehberlik öğretmenim babamı dershaneye çağırdılar babamın yanında bana bir daha bir yere gitmeyeceksin çarşıya gitmeyeceksin dediler yasakladılar bende ondan sonra bir daha gitmedim o zaman internet kafeye gitmiştim 1 kez sonra dershanede ki sınıf arkadaşlarıma güvenerek söyledim saflıkla onlardan biride gidip rehberlik öğretmenine söylemişler sonra öğretmen babama söyledi o kadar yalvardım öğretmenime hocam lütfen söylemeyin dedim bana tamam bu sefer söylemem merak etme ama bir daha gidersen babana söylerim deyip yalandan geçiştirdi ama benden sonra hemen onla müdür yardımcısı babamı dershaneye çağırdılar babama söylediler
Reşit oldun mu
Evet 18 yaşındayım
Benim ailem normalde böyle eskiden ben çocukken de böylelerdi bana karşı yani korumacılar hala öyleler ben bu yıl dershaneye gidiyorum her gün dershaneye gidiyorum sabah 8 akşam 5 arası öğleden sonra etütte ders çalışırken canım çok sıkılıyor en son 7 ay önce 1 kez çok sıkılmıştım çarşıya çıkıp gezdim o zaman sonra ailem öğrendi bana izin vermediler niye gittin çarşıya ya başına bir şey gelseydi dediler bu arada 18 yaşındayım sonra dershanede ki müdür yardımcısı ile rehberlik öğretmenim babamı dershaneye çağırdılar babamın yanında bana bir daha bir yere gitmeyeceksin çarşıya gitmeyeceksin dediler yasakladılar bende ondan sonra bir daha gitmedim o zaman internet kafeye gitmiştim 1 kez sonra dershanede ki sınıf arkadaşlarıma güvenerek söyledim saflıkla onlardan biride gidip rehberlik öğretmenine söylemişler sonra öğretmen babama söyledi o kadar yalvardım öğretmenime hocam lütfen söylemeyin dedim bana tamam bu sefer söylemem merak etme ama bir daha gidersen babana söylerim deyip yalandan geçiştirdi ama benden sonra hemen onla müdür yardımcısı babamı dershaneye çağırdılar babama söylediler
Sevgilin yok mu
Hayır hiç erkek arkadaşım bile yok ne sevgilisi
Ben bu cumartesi günü öğlen arası dershaneden eve geç geldim hafta sonu grubundayım derlserim olduğu için bizi geç bırakıyorlar hafta sonları bende o gün eve 1 saat geç gittim ailemde biliyor zaten dershanede olduğumu dershane saatlerini de biliyorlar neyse öğlen arası eve gittim babam bana nerede kaldın seni merak ettim 10 dakika daha gelmeseydin kalp krizi geçirdim dedi sonra annem babama bir şey olmaz ne olacak artık 18 yaşında büyüyor üzerine bu kadar düşme rahat bırak biraz açılsın milletin çocukları gibi olsun dedi sonra babam anneme bu milletin çocukları gibi midir sen öyle diyorsun dedi sonra annem de babama sende milletin babası gibi misin çocuklarına hiç para vermiyorsun milletin babaları çocuklarına sürekli para veriyor çocukları her şeyi yapıyor dedi sonra babam anneme benim param mı var milletin babası gibi dedi biraz tartıştılar öyle sonra zamanım geldi bende çıkıp dershaneye gittim babam beni çok seviyor hemde üzerime çok düşüyor korumacı bir baba Sizce burada kim haklı annem mi yoksa babam mı haklı sizce
Seni düşündükleri için işte
Benim ailem normalde böyle eskiden ben çocukken de böylelerdi bana karşı yani korumacılar hala öyleler ben bu yıl dershaneye gidiyorum her gün dershaneye gidiyorum sabah 8 akşam 5 arası öğleden sonra etütte ders çalışırken canım çok sıkılıyor en son 7 ay önce 1 kez çok sıkılmıştım çarşıya çıkıp gezdim o zaman sonra ailem öğrendi bana izin vermediler niye gittin çarşıya ya başına bir şey gelseydi dediler bu arada 18 yaşındayım sonra dershanede ki müdür yardımcısı ile rehberlik öğretmenim babamı dershaneye çağırdılar babamın yanında bana bir daha bir yere gitmeyeceksin çarşıya gitmeyeceksin dediler yasakladılar bende ondan sonra bir daha gitmedim o zaman internet kafeye gitmiştim 1 kez sonra dershanede ki sınıf arkadaşlarıma güvenerek söyledim saflıkla onlardan biride gidip rehberlik öğretmenine söylemişler sonra öğretmen babama söyledi o kadar yalvardım öğretmenime hocam lütfen söylemeyin dedim bana tamam bu sefer söylemem merak etme ama bir daha gidersen babana söylerim deyip yalandan geçiştirdi ama benden sonra hemen onla müdür yardımcısı babamı dershaneye çağırdılar babama söylediler
nasil yani
Ailem korumacı işte benim üzerime çok düşüyorlar beni koruyorlar korumacı aile diyorlar böyle ailelere
erkek misin
Evet erkeğim
Benim ailem normalde böyle eskiden ben çocukken de böylelerdi bana karşı yani korumacılar hala öyleler ben bu yıl dershaneye gidiyorum her gün dershaneye gidiyorum sabah 8 akşam 5 arası öğleden sonra etütte ders çalışırken canım çok sıkılıyor en son 7 ay önce 1 kez çok sıkılmıştım çarşıya çıkıp gezdim o zaman sonra ailem öğrendi bana izin vermediler niye gittin çarşıya ya başına bir şey gelseydi dediler bu arada 18 yaşındayım sonra dershanede ki müdür yardımcısı ile rehberlik öğretmenim babamı dershaneye çağırdılar babamın yanında bana bir daha bir yere gitmeyeceksin çarşıya gitmeyeceksin dediler yasakladılar bende ondan sonra bir daha gitmedim o zaman internet kafeye gitmiştim 1 kez sonra dershanede ki sınıf arkadaşlarıma güvenerek söyledim saflıkla onlardan biride gidip rehberlik öğretmenine söylemişler sonra öğretmen babama söyledi o kadar yalvardım öğretmenime hocam lütfen söylemeyin dedim bana tamam bu sefer söylemem merak etme ama bir daha gidersen babana söylerim deyip yalandan geçiştirdi ama benden sonra hemen onla müdür yardımcısı babamı dershaneye çağırdılar babama söylediler
ne bicim ailen var basina ne gelebilir erkrksin sokakta tcbz edecej degiller ya kafsyi mi yemis ailen m#l mi
7 aydır hiç dışarı çıkmıyorum bu internet kafe meselesinden sonra hiç çarşıya bile gitmedim 7 aydır her gün canım çok sıkılıyor çıkmak istiyorum ama ailemden korkuyorum bana kızarlar diye
Ben bu cumartesi günü öğlen arası dershaneden eve geç geldim hafta sonu grubundayım derlserim olduğu için bizi geç bırakıyorlar hafta sonları bende o gün eve 1 saat geç gittim ailemde biliyor zaten dershanede olduğumu dershane saatlerini de biliyorlar neyse öğlen arası eve gittim babam bana nerede kaldın seni merak ettim 10 dakika daha gelmeseydin kalp krizi geçirdim dedi sonra annem babama bir şey olmaz ne olacak artık 18 yaşında büyüyor üzerine bu kadar düşme rahat bırak biraz açılsın milletin çocukları gibi olsun dedi sonra babam anneme bu milletin çocukları gibi midir sen öyle diyorsun dedi sonra annem de babama sende milletin babası gibi misin çocuklarına hiç para vermiyorsun milletin babaları çocuklarına sürekli para veriyor çocukları her şeyi yapıyor dedi sonra babam anneme benim param mı var milletin babası gibi dedi biraz tartıştılar öyle sonra zamanım geldi bende çıkıp dershaneye gittim babam beni çok seviyor hemde üzerime çok düşüyor korumacı bir baba Sizce burada kim haklı annem mi yoksa babam mı haklı sizce