Ailemin korkusundan Kimseyle konuşamıyorum canım çok sıkılıyor ne yapmalıyım?

Merhaba ben ailemin korkusundan Kimseyle konuşamıyorum ben 18 yaşındayım erkeğim bu arada şimdi benim babam hiç kimseyle konuşmamı istemiyor sürekli telefonumu alıp tüm Telefon Rehberimi siliyor hep kimseyle konuşma seni nazar ediyorlar diyor hep bana şimdi benim babam geçen 4 gün önce benim telefonumu alıp tüm Telefon Rehberimi sildi kimseyle konuşma yazışma mesajlaşma dedi bana sonra benimde telefon rehberimde Google hesabıma yedekli sonra tekrar dün telefon rehberim kendi kendine geri geldi tüm kişiler toplam Tam 55 kişi vardı telefon rehberimde sonra babam yine bugün telefonumu alıp içine baktı sonra telefon rehberimi gördü bana niye tekrar milletin herkesin numarasını kaydediyorsun diye kızdı bana sonra bende babama baba telefon rehberim Google hesabıma yedekli sürekli numaralar geri geliyor dedim ama babam bana sus yalan konuşma bir daha kimseyle konuşma yoksa senle külahları değişirim diye kızdı sonra telefon rehberimi tekrar sildi şu an telefon rehberimde sadece 3 kişi var onlarda annem babam ve abimin numarası sadece whatsappımda da şu an 3 kişi var onlarda annem babam ve abimin numarası sadece tüm whatsappım da silindi şimdi zaten hiç arkadaşım bile yok hatta telefon rehberimde bile hiç bir arkadaşın bile numarası yok çünkü gerçekte de yok zaten erkeğim bu arada Telefon rehberimde de sadece Teyzelerimin Halalaırmın Dayılarımın numarası vardı önceden ama babam onlarıda sildi telefonumdan zaten hiç sosyal biri de değilim çok asosyalim sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum zaten hiç sosyal medya da kullanmıyorum sadece whatsappı kullanıyorum bir tek whatsapp yüklü telefonumda başka da bir şey yok. Zaten telefona da fazla bakmıyorum günde en fazla 20 dk telefona bakıyorum sadece. Sizce Ne yapmalıyım?
Ailemin korkusundan Kimseyle konuşamıyorum canım çok sıkılıyor ne yapmalıyım?
Cevapla