İliskimi cok fazla yargılıyorlar?

sevgilimle 9 yıldır sevgiliyiz tanıstıgımız da ben 10 o 13 yasındaydı Şu an cok güzel bi iliskimi var hala ilk günki gibi mesela her zaman bana cicek alır sürekli benimle zaman gecirmek icin evime gelir mesajlarıma hemen döner ama nedense insanlar cok fazla yargılıyor hep diyolar iki kız birbirinize yetemezsiniz böyle iliski olmaz vs. ikimizinde kız olması iliskimizin kötü oldugu anlamına mı geliyor

İliskimi cok fazla yargılıyorlar?
Cevapla