Uzun zamandır bu kadar kötü bir gün geçirmedim.. 😓
Gemileri değil de limanı yakasım var..😒

Uzun zamandır bu kadar kötü bir gün geçirmedim.. 😓
Gemileri değil de limanı yakasım var..😒

Teyzemler geldi. Bahçede barbekü yaktık. Hoş sohbetli bol kahkahali keyifli bir gün oldu
Teşekkürler 🌸
Rica ederim 😊
Sıradan, klasik, monoton..
Teşekkür ederim..
Rica ederim 😊
Cevap
7Cevap
Benim güzel geçiyor
Güzeldi, 1,5 saat oy kullanmak için bekledim çünkü sandık görevlileri dedikodu yapıyordu :D Allahım çarpacaktım zarfı suratlarına 🧘♀️
kahvaltı, öğle ve akşam yemeklerini hapishanede yemiş gibi hissettim.
Spora gittim onun haricinde evdeydim.
Evde yatarak geçti
Evde sıkılarak bunalarak geçti
Iyi sukur
Hızlı geçti 🤣
İyi geçti.
Güzeldi
Nöbet. s
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar