Merhabaa 🌸
Bu soruyu pazartesiye girdiğimiz gece sormamda ayrı bir durum ama neyse, zamanım yoktu napıyım. 😅
Ben cafede arkadaşlarla pizza keyfi yaptıktan sonra bu güzel tabloyu çektim.. 🧚♀️

Merhabaa 🌸
Bu soruyu pazartesiye girdiğimiz gece sormamda ayrı bir durum ama neyse, zamanım yoktu napıyım. 😅
Ben cafede arkadaşlarla pizza keyfi yaptıktan sonra bu güzel tabloyu çektim.. 🧚♀️

Benim için pazar günü güzel geçti az önce eve geldim Bu yüzden bayağı bir yorgunum. Umarım yarın pazartesi travması yaşamadan enerjik bir şekilde güne başlarım
Güzel tablo
Arkadaşımla dışardaydım. Ayrıca tablo çok güzel
Çok teşekkür ederim😊
Cevap
10Cevap
Boş boş geçti akşam bi iki tur attım çarşıda o kadar
Arkadaşlarım yemeğe çağırdı minnak kızlarıyla oynayarak geçti
Sabah uyandım duş aldım kahvaltı ettim öğlen çıktım sevgilim ile buluştuk gezdik biraz Ortaköy tarafında sonra hava soğudu bir nargileciye gittik sonra acıkınca sevgilimin evine gittik yemek yedik ve 2p dk önce eve geldim
Çabuk bitti ya.. Keşke az daha dinlenseydim
Kahvaltı yaptm dışarıda
Tablo cok sanatsal
Bütün gün film izledim. Evde keyif yaptım.
Çarşı alışveriş işi derken gün doldu
Standart kütüphane+ev
Çok yorucuydu
Üç sene önce sorduğum soruyu nasıl buldun acaba sjsjsj
😂
Evdeydim zaten her gün evdeyim
standart hep evde işte...
Biraz tuhaftı çok uzun geçti
Masaj çalışması ile
Çalışarak
Pazar gunu simdi basliyor benim icin
Ter attım bol bol
Akrabalarla geçirdim
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?