18 yaşındayım ailem bana karşı çok korumacı sizce bana böyle davranarak iyi mi yapıyorlar?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kötülük yapıyorlar. Sen bir kaç sene sonra kendi hayatını kuracaksın çok zorluk çekersin.
Benim ailem normalde böyle eskiden ben çocukken de böylelerdi bana karşı yani korumacılar hala öyleler ben bu yıl dershaneye gidiyorum her gün dershaneye gidiyorum sabah 8 akşam 5 arası öğleden sonra etütte ders çalışırken canım çok sıkılıyor ben en son 7 ay önce 1 kez çok sıkılmıştım dershaneden sonra çarşıya çıkıp gezdim o zaman sonra ailem öğrendi bana izin vermediler niye gittin çarşıya ya başına bir şey gelseydi dediler bu arada 18 yaşındayım sonra dershanede ki müdür yardımcısı ile rehberlik öğretmenim babamı dershaneye çağırdılar babamın yanında bana bir daha bir yere gitmeyeceksin çarşıya gitmeyeceksin dediler yasakladılar bende ondan sonra bir daha gitmedim o zaman internet kafeye gitmiştim 1 kez sonra dershanede ki sınıf arkadaşlarıma güvenerek söyledim saflıkla onlardan biride gidip rehberlik öğretmenine söylemişler sonra öğretmen babama söyledi o kadar yalvardım öğretmenime hocam lütfen söylemeyin dedim bana tamam söylemem merak etme deyip geçiştirdi ama söyledi
Bu tip anne babalara tanrı anne babalar deniyor psikolojide. Bunlardan kurtulman pek kolay değil o baskının dışına çıkamazsın kolay kolay ama zihninde bir bahçe gibi yer aç. Orada hayaller kur böylece baskının etkisini moral olarak daha az hissedersin kendine olan güveninin artar. Kimseye de güvenme bence hatta arkadaşlıkta kurma. Üniversite de puanın iyi olursa yurtlu liseler var oralarda kalabilirsin ailenden sıkıldıysan tabii izin verirlerse. Sonra biran önce evlenip ailenden uzakta yaşamanı tavsiye ederim.
7 aydır bu internet kafe meselesinden sonra hiç dışarı çıkmıyorum hiç çarşıya bile gitmedim 7 aydır canım çok sıkılıyor her gün dershanenin etütüne gidip ders çalışıyorum sabahtan akşama kadar günde 8 saat ders çalışıyorum
Kötüymüş, ailenin tek çocuğu musun?
Hayır 2. çocuğum en son çocuğum bir abim daha var o 22 yaşında
Ona baskı yapıyorlar mı
Eskiden babam çok baskı yapıyordu ona benim gibi şimdi çok yapmıyorlar 2-3 yıldır
Bu yıl üniversite kazanırsam yazarım şehir dışı bir kaç il düşünüyorum oda gelirse tabii bu yıl ilk mezun senem belki ilk yılda kazanamam gelecek sene ne olacak peki böyle mi olacak yine
Bilmiyorum 🤷♀️ baskıcılarsa il dışına da izin vermiyebilirler. İlerde geçer ama
Benim ailem beni küçükken çok korumacı yetiştirdi hala da bana karşı öyleler benim üzerime çok düşüyor ailem babam beni çok seviyor benim üzerime çok düşüyor ben 18 yaşındayım benim ailem beni böyle yetiştirdiği için bizim aileden baba tarafımdan herkes kuzenlerim akrabalar vs bana gülüyor hatta aileme siz bunu iyi yetiştirmemişsiniz onu çok günah etmişsiniz öz güveni yok kendini hiç geliştirmemiş diyorlar
Sıkıntı ya. Bende okuldayken öğretmenlerim her sene gelen çocuklar daha çekingen diyorlardı. Her nesil daha korumacı yetiştiriliyor. Kötü alışkanlıklara her sene daha kolay yaklaşılıyor. Seni ailen seviyor sevmese ilgilenmez ama çok sıkması da sıkıntı. Afedersin kötü bir örnek ama ayı yavrusunu severken öldürürmüş ya seni de korumaya çalışırlarken bazı yönlerin eksik kalıyor. yürümek için önce düşmek gerekir, emeklemeden yürünülmez. İş hayatında vs. umarım zorluk yaşamazsın. Yani il dışı bir üniversite yazabilirsin ailenden uzaklaşmanın yollarını illa bulursun. Baskı altındasın baskı altındayken de seni baskılayanları sinirlendirirsen daha çok baskıya maruz kalırsın. Biraz sabret
benim babam bana sürekli keşke ben seni küçükken o kadar şımartmasaydım nazlı büyütmeseydim diyor ama artık iş işten geçti
dünende öyle söyledii bana
Knk hiç sağlıklı değil bu ya
Benim ailem normalde böyle eskiden ben çocukken de böylelerdi bana karşı yani korumacılar hala öyleler ben bu yıl dershaneye gidiyorum her gün dershaneye gidiyorum sabah 8 akşam 5 arası öğleden sonra etütte ders çalışırken canım çok sıkılıyor en son 7 ay önce 1 kez çok sıkılmıştım dershaneden sonra çarşıya çıkıp gezdim o zaman sonra ailem öğrendi bana izin vermediler niye gittin çarşıya ya başına bir şey gelseydi dediler bu arada 18 yaşındayım sonra dershanede ki müdür yardımcısı ile rehberlik öğretmenim babamı dershaneye çağırdılar babamın yanında bana bir daha bir yere gitmeyeceksin çarşıya gitmeyeceksin dediler yasakladılar bende ondan sonra bir daha gitmedim o zaman internet kafeye gitmiştim 1 kez sonra dershanede ki sınıf arkadaşlarıma güvenerek söyledim saflıkla onlardan biride gidip rehberlik öğretmenine söylemişler sonra öğretmen babama söyledi o kadar yalvardım öğretmenime hocam lütfen söylemeyin dedim bana tamam söylemem merak etme deyip geçiştirdi ama söyledi
Knk senin sadece ailen değil hocaların da sıkıntı
7 aydır bu internet kafe meselesinden sonra hiç dışarı çıkmıyorum hiç çarşıya bile gitmedim 7 aydır canım çok sıkılıyor her gün dershanenin etütüne gidip ders çalışıyorum sabahtan akşama kadar günde 8 saat ders çalışıyorum
üniversiteye başka şehir yaz biraz hayatını yaşarsın o zaman
Bu yıl kazanırsam yazarım şehir dışı bir kaç il düşünüyorum oda gelirse tabii bu yıl ilk mezun senem belki ilk yılda kazanamam gelecek sene ne olacak peki böyle mi olacak yine
Yani sen ailene karşı çıkmak istersen çık dene şansını
Aileme karşı çıkamıyorum işte çok sessiz içine kapanık ve asosyal biriyim bide üstüne kekemeyim
Benim ailem beni küçükken çok korumacı yetiştirdi hala da bana karşı öyleler benim üzerime çok düşüyor ailem babam beni çok seviyor benim üzerime çok düşüyor ben 18 yaşındayım benim ailem beni böyle yetiştirdiği için bizim aileden baba tarafımdan herkes kuzenlerim akrabalar vs bana gülüyor hatta aileme siz bunu iyi yetiştirmemişsiniz onu çok günah etmişsiniz öz güveni yok kendini hiç geliştirmemiş diyorlar
Özgüvenini bi şekilde göstermen lazım ailene bunu da onlara karşı çıkarak yapabilirsin en kolay alınma ama ailen seni sünepe bi çocuk olarak görmeye devam ettikçe baskıları bitmeyecek
benim babam bana sürekli keşke ben seni küçükken o kadar şımartmasaydım nazlı büyütmeseydim diyor ama artık iş işten geçti
dünende öyle söyledii bana
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!