Bir osmanlıya birde türkiyeye bakınca üzülüyorum?

Yani bir bakıyorum küçük bir ova beyinden üç kıtaya hükmeden bir imparatorluk ol fatih sultan Mehmeti, kanunisi, Yavuz'u gelsin geçsin sonra da günümüzde yok PKK sıdır, patates soğan derdiymiş, v. s. yani diyecek bir şey bulamıyorum gülesim geliyor

Bir osmanlıya birde türkiyeye bakınca üzülüyorum?
Cevapla