İlişkiye erişmeleri çok zor çoğu için, türlü türlü çaba sarf etmesi, trip yemesi "ay sen kızsın nazlı ol" dan doğmuş tripleri, ağırdan satma havalarını çekmeleri gerekiyor.
Kızların çoğu ilgisi varsa bile bu toplumda kendini insandan, bireyden değil cevherden, nimetten görüp bilerek işi zorlaştırmayı tercih ediyor.
Çok fazla sadece ilgi almak için erkeğin ilgisine karşılık veren kız var, amaçları sadece ego tatmini. Sonra aniden iletişimi kesiyorlar.
Toplumda çoğu erkek kendinden fiziksel, zihinsel olarak geride olan bir kızla birliktelik kurmakta zorlanıyor, yetmiyor bu kızların triplerini yiyor.
Sıradan bir kız/kadın doktor, mühendis, avukat gibi alanlardan erkeklerle çok rahat birliktelik kurarken, bu alanlardan olan erkekler hiçbir mesleği olmayan kızlardan yine trip yiyor ve ilişki kurmakta zorluk çekiyor.
Feministliği de ataerkilliği de bir kenara bırakalım, gerçekten üzücü erkeklerin yaşadığı baskılar, durumlar.
Ha bir de bir kesim için tipi okey, zekası okey, hazi hazırda etkilenmişte ama sırf istediği kalibrede parası yok diye şutlanıyor.
Ben erkeklerin çoğunun partner konusunda bu kadar sıkıntılar çekmesine üzülüyorum ama yine de bu durumu aslında temeline inersek ataerkillik yaratmış oluyor esasında.
-Türk kadınları babaları, aile büyükleri tarafından baskılandı, namus kavramı ile büyütüldü.
-Kendini ağırdan satmayan, kolayca muhatap olan kafına yıllarca erkeklerde, kadınlarda yollu muamelesi yaptı
-Zengin erkek ile evlen düşüncesi ile büyütüldüler.
-Erkeklerin çoğu en sıradan kızı dahi iltifata, ilgiye boğup, kendini ilah givi hissettirip egolu ve kibirli olmasına çanak tuttu.
Tabii bunlar genellemeler, ama çok sıradan tiplere dahi öyle iltifatlar, ilgiler ile geliyorlar ki. Hâliyle kibirlenip tahammülsüzleşiyorlar.
Ama yine de bu toplumda çok ciddi oranda erkeklere kötü bir baskı var bence. Ve tabii ki kadınlara da.
Kızların çoğu ilgisi varsa bile bu toplumda kendini insandan, bireyden değil cevherden, nimetten görüp bilerek işi zorlaştırmayı tercih ediyor.
Çok fazla sadece ilgi almak için erkeğin ilgisine karşılık veren kız var, amaçları sadece ego tatmini. Sonra aniden iletişimi kesiyorlar.
Toplumda çoğu erkek kendinden fiziksel, zihinsel olarak geride olan bir kızla birliktelik kurmakta zorlanıyor, yetmiyor bu kızların triplerini yiyor.
Sıradan bir kız/kadın doktor, mühendis, avukat gibi alanlardan erkeklerle çok rahat birliktelik kurarken, bu alanlardan olan erkekler hiçbir mesleği olmayan kızlardan yine trip yiyor ve ilişki kurmakta zorluk çekiyor.
Feministliği de ataerkilliği de bir kenara bırakalım, gerçekten üzücü erkeklerin yaşadığı baskılar, durumlar.
Ha bir de bir kesim için tipi okey, zekası okey, hazi hazırda etkilenmişte ama sırf istediği kalibrede parası yok diye şutlanıyor.
Ben erkeklerin çoğunun partner konusunda bu kadar sıkıntılar çekmesine üzülüyorum ama yine de bu durumu aslında temeline inersek ataerkillik yaratmış oluyor esasında.
-Türk kadınları babaları, aile büyükleri tarafından baskılandı, namus kavramı ile büyütüldü.
-Kendini ağırdan satmayan, kolayca muhatap olan kafına yıllarca erkeklerde, kadınlarda yollu muamelesi yaptı
-Zengin erkek ile evlen düşüncesi ile büyütüldüler.
-Erkeklerin çoğu en sıradan kızı dahi iltifata, ilgiye boğup, kendini ilah givi hissettirip egolu ve kibirli olmasına çanak tuttu.
Tabii bunlar genellemeler, ama çok sıradan tiplere dahi öyle iltifatlar, ilgiler ile geliyorlar ki. Hâliyle kibirlenip tahammülsüzleşiyorlar.
Ama yine de bu toplumda çok ciddi oranda erkeklere kötü bir baskı var bence. Ve tabii ki kadınlara da.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer