Zorbalığa uğradım ve aşamıyorum ne yapmalıyım?

geçenlerde sosyal medya üzerinden görünüşüm hakkında bi kızla kavga ettim. kilo alamıyorum küçükken yaşadığım bir sorunla ilgili bu ayrıca depresyon yeni yere taşındım alışamadım vesaire bir çok nedeni var. karateyle ilgilendim ama kilo alamıyorum diye bıraktım. açıkçası kötü de görünmüyorum boyum da kısa dengeli sayılır. kızın biri hikayeme yanıt verip kilomu sordu sonra birden bu ovunulucek bir sey değil diyip bir suru sey soyledi. övünmemiştim sadece samimi davranıyodum. kıza alamadığımı soyledim bahane üretme spor yap falan dedi. bende soylemedim neden alamadığımı sormadı diye, spor yaptım diyince de demedigini bırakmadı. yalan soylemeden girip aptalsına çıktı iş oyle yani. kendimi savunamadım bile. kavga ederken titriyodum ama neden yani. kız aptal yani basbaya belliydi soru sormadan yargıladığı birine karşı gururla psikoloji okumak istediğini falan soylucek kadar aptal. arkadaşlarıma attım güldük falan ama bu olay olalı iki ay kadar oldu yine de aşamıyorum. şaka kaldıramayan biri ya da hassas da değilim ama neden aklımdan çıkmıyor nasıl çıkarıcam yardımcı olun

Zorbalığa uğradım ve aşamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla