Babamın oy kullanmaması için kimliğini saklamak istiyorum?

Lütfen dalga geçmeyin ya da linçlemeyin herkesin kendi iradesi diye. Babam dedem rahmetli olunca duygusal düşünüp dedenin partisiydi diye bi partiye oy verecek 2. turda. İlk turda şehir dışındaydı oy kullanmadı ama cidden benim çok canım sıkkın.1 oy deyip geçmeyin o partiye oy veren insanlara tahammülüm yok. Saklasam kimliğini yapmalı mıyım sizce?

Babamın oy kullanmaması için kimliğini saklamak istiyorum?
Cevapla