Annemle babam yakında boşanacak. Ben ve annem çalışmıyoruz. Birde 18 yaşında erkek kardeşim var. Babam zengin birisi kardeşime belli bir para gönderiyor annem ve biz almayalım diye çok değil gönderdiği. Babam ihanet ettiği için annemle boşanıyorlar. Annemin gram suçu yok ve annem ve benle görüşmüyor yurtdışında yaşıyor zaten. Benimle de görüşmeme sebebi babamın ihanetini anneme söylemiş olmam. Şimdi boşanıyorlar evi kardeşim ve benim üzerime yapıyor. Anneme nafaka ve emekli maaşını veriyor. Kardeşim ve annem öyle ya da böyle para alırken ben hiçbir şey almıyorum. Ya çalışmak ya evlenmek zorundayım gibi. Kendi ise yurtdışında zenginlik bolluk içinde yaşıyor. Evin ilk çocuğu tek kızı benim yararlanamayan yine benim. Kendimi kötü hissediyorum. Okudum çalışmıyorum burada çalışma imkanları pek yok sıradan işe de girmek istemiyorum. Ya kendi işim ya hiç. Hemde neden birtek ben çalışmak zorunda olayım ki diğer kardeşime havadan gelirken zaten yakında evlenirim illaki çıkacağım yani bu evden. Kardeşim istediğini yiyip içiyor alıyor geziyor. Annemin gözü hiçbir şeyde yok zaten sadece evin geçimine para ödüyor kendine bir şey yapmaz. Ben ise hep evdeyim dışarı çıkmamı istiyorlar ama her şey para zaten normalde masraflı da insanım ama hep kendimi kısıyorum resmen bir şey alamıyorum sosyal hayat 0 altında. Babam sırf yaptığını söyledim diye benimle konuşmuyor oysa ki haksız tamamen o, kimse beni suçlamıyor zaten. Geçen de babamın kuzeni geldi bu konu hakkında diyor ki sende onun çocuğusun sana da vermek zorunda yerinde olsam isterdim. Baban sonuçta tabi verecek bakacak bekar kızsın falan dedi. Bende ben isteyemem hem konuşmuyoruz onun parasını istemem dedim tabi verse alırım ama ben isteyemem gurur yaparım. Şimdi de buraya gelecekmiş sizce bir laf söylesem mi? 1 yıldır annemle ayrılar boşanmaya gelecek. Hiçbir şekilde laf dememiştim ona. Siz ne düşünüyorsunuz?
Not: Sizleri bilmem ama bizim buralarda kız çalışsın diye bir kural yok isterse çalışır istemezse çalışmaz. Aileye yük olmaz babamla böyle muhabbet olmasa ölene dekte bakardı bana. Benim kızdığım da herkesin elinde öyle ya da böyle para olup benim elimde olmaması yokmuşum gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet sorun bence
Bize çok kötü şeyler yaşattı. 1 yıl önce annemi aldattığını itiraf etti. 8 yıldır hiç sevmediği patronuyla sırf para için beraber. Aşırı para gözünü kör etti. Şimdi zengin birisi ama bize hayrı yok. Özellikle de annemle bana. Annemin banka da parası var biraz da nafaka alacak. Ama sonuçta hazıra dağ dayanmaz. Emekli maaşıyla geçineceğiz. Diğer tarafa ellemek istemiyoruz. Kardeşim bize göre çok daha iyi hayat yaşıyor. Onun direkt kendi kişisel masraflarını harcayacağı para gönderiliyor. Biz ise sadece yemek üzerine kendimize öyle bir şey alamıyoruz. Az bir şey alsam annem kızıyor mesela 300 400 tl olsa bile bankaya dokunmak istemediği için. Ayrıca emekli maaşı da en düşük emekli maaşı 7.500 yeni oldu. 1 hafta sonra boşanma davaları var sonrasında da tapuda kardeşimle bana evi devretcek. Ama ben evi napayım? Burası zaten baba evi ne ben ne kardeşim satarız annem burada yaşlanacak ayrıca. Yani ev bana para kıyafet bir şeyler veremez. Kardeşim istediğini alıyor annemin zaten gözü tok neredeyse 50 yaşına gelmiş. Ben onlarla bir değilim bir genç kızım hemde lüksü seven bir genç kız ama alt tabakasındayım resmen. Sosyal hayat yok hiçbir şey yok. Babam günler sonra gelecek ama çekiniyorum bayadır konuşmadık ikimizde birbirimize sinirliyiz tapuda mecbur bir araya geleceğiz. Ne demeliyim? Utanıyorum böyle birinden para istemeye keşke kendiliğinden dese.
Babanla konusmayi denemelisin
Bize çok kötü şeyler yaşattı. 1 yıl önce annemi aldattığını itiraf etti. 8 yıldır hiç sevmediği patronuyla sırf para için beraber. Aşırı para gözünü kör etti. Şimdi zengin birisi ama bize hayrı yok. Özellikle de annemle bana. Annemin banka da parası var biraz da nafaka alacak. Ama sonuçta hazıra dağ dayanmaz. Emekli maaşıyla geçineceğiz. Diğer tarafa ellemek istemiyoruz. Kardeşim bize göre çok daha iyi hayat yaşıyor. Onun direkt kendi kişisel masraflarını harcayacağı para gönderiliyor. Biz ise sadece yemek üzerine kendimize öyle bir şey alamıyoruz. Az bir şey alsam annem kızıyor mesela 300 400 tl olsa bile bankaya dokunmak istemediği için. Ayrıca emekli maaşı da en düşük emekli maaşı 7.500 yeni oldu. 1 hafta sonra boşanma davaları var sonrasında da tapuda kardeşimle bana evi devretcek. Ama ben evi napayım? Burası zaten baba evi ne ben ne kardeşim satarız annem burada yaşlanacak ayrıca. Yani ev bana para kıyafet bir şeyler veremez. Kardeşim istediğini alıyor annemin zaten gözü tok neredeyse 50 yaşına gelmiş. Ben onlarla bir değilim bir genç kızım hemde lüksü seven bir genç kız ama alt tabakasındayım resmen. Sosyal hayat yok hiçbir şey yok. Babam günler sonra gelecek ama çekiniyorum bayadır konuşmadık ikimizde birbirimize sinirliyiz tapuda mecbur bir araya geleceğiz. Ne demeliyim? Utanıyorum böyle birinden para istemeye keşke kendiliğinden dese.