Babama yaptığı haksızlığın hesabını sormalı mıyım?

Annemle babam yakında boşanacak. Ben ve annem çalışmıyoruz. Birde 18 yaşında erkek kardeşim var. Babam zengin birisi kardeşime belli bir para gönderiyor annem ve biz almayalım diye çok değil gönderdiği. Babam ihanet ettiği için annemle boşanıyorlar. Annemin gram suçu yok ve annem ve benle görüşmüyor yurtdışında yaşıyor zaten. Benimle de görüşmeme sebebi babamın ihanetini anneme söylemiş olmam. Şimdi boşanıyorlar evi kardeşim ve benim üzerime yapıyor. Anneme nafaka ve emekli maaşını veriyor. Kardeşim ve annem öyle ya da böyle para alırken ben hiçbir şey almıyorum. Ya çalışmak ya evlenmek zorundayım gibi. Kendi ise yurtdışında zenginlik bolluk içinde yaşıyor. Evin ilk çocuğu tek kızı benim yararlanamayan yine benim. Kendimi kötü hissediyorum. Okudum çalışmıyorum burada çalışma imkanları pek yok sıradan işe de girmek istemiyorum. Ya kendi işim ya hiç. Hemde neden birtek ben çalışmak zorunda olayım ki diğer kardeşime havadan gelirken zaten yakında evlenirim illaki çıkacağım yani bu evden. Kardeşim istediğini yiyip içiyor alıyor geziyor. Annemin gözü hiçbir şeyde yok zaten sadece evin geçimine para ödüyor kendine bir şey yapmaz. Ben ise hep evdeyim dışarı çıkmamı istiyorlar ama her şey para zaten normalde masraflı da insanım ama hep kendimi kısıyorum resmen bir şey alamıyorum sosyal hayat 0 altında. Babam sırf yaptığını söyledim diye benimle konuşmuyor oysa ki haksız tamamen o, kimse beni suçlamıyor zaten. Geçen de babamın kuzeni geldi bu konu hakkında diyor ki sende onun çocuğusun sana da vermek zorunda yerinde olsam isterdim. Baban sonuçta tabi verecek bakacak bekar kızsın falan dedi. Bende ben isteyemem hem konuşmuyoruz onun parasını istemem dedim tabi verse alırım ama ben isteyemem gurur yaparım. Şimdi de buraya gelecekmiş sizce bir laf söylesem mi? 1 yıldır annemle ayrılar boşanmaya gelecek. Hiçbir şekilde laf dememiştim ona. Siz ne düşünüyorsunuz?

Not: Sizleri bilmem ama bizim buralarda kız çalışsın diye bir kural yok isterse çalışır istemezse çalışmaz. Aileye yük olmaz babamla böyle muhabbet olmasa ölene dekte bakardı bana. Benim kızdığım da herkesin elinde öyle ya da böyle para olup benim elimde olmaması yokmuşum gibi.

Güncellemeler
+1 yıl
Sırf uzun diye okumayıp yazmıyorsunuz nasıl bir milletiz hiçbir şey anlamadım. Burası soru sorma yeri uzun uzun anlatılacak ki doğru cevaplar ortaya çıkabilsin. Şu kadar şeyi okumaktan acizsiniz. Nasıl yaşıyorsunuz bilmiyorum cidden…
Babama yaptığı haksızlığın hesabını sormalı mıyım?
Cevapla