Kayınvalidemle aramızda resmiyet var ama sürekli sınırı aşıyor. Davet ettiği yere gitmesem ayıp olur mu?

3,5 aylik evliyim esimle cok iyi anlasiyoruz ama sıkıntı benden 10 yas buyuk görumce ve kayinvalide. Aile yapilar fazlasiyla farkli 50 sene önceki gelinlik gibi bi beklenti var. Görumcemle Aram iyi degil, kac kez bana ordan burdan yalan gereksiz samimiyet gereksiz tripler yapti bende artik yol verdim zaten hep resmi takiliyodum kibirli bi tip asla agzindan sana bi iltifat bisey cikmaz Sadece öyleymis gibi gösterir. Kayinvalidede ev kadini sıkılıyorum diye surekli bizlere duyuruyo. Her hadta ona gitmem bekleniyo bende yapmiyorum. 2 hafta görmeyim Sürekli bi sikayet gelmiyosun gitmiyosun diye. Esim konissada huylu huyundan vazgecmiyo.

Haftasonu ctesi hava guzeldi ama bebek mevludu vardi Esimin kuzenini mecbur kv ile beraber gidip 5 saat toplam kaldik. Dun pazar da Esimin teyzeleri ve annelerimiz geldi tum gun canim cikti. Neymis bu haftasonuda uzun yoldan bi yasli cift geliyomus benimde gelmemi istiyomus bekde insallah bisey cikmazsa dedim söz vermedim zsten dogum pazar gunu cuma ctesi ailem ve bi arkimla görusmek istiyorum. Dolu bi program yapip ya da yalandan hastayim diyip gitmek istemiyorum. Insan buraz anlar bunlar genc nöyle ortamlardan bunalir diye.. ne kadat resmide olsam sınır anlamiyo Esimin ailesi.

Kayınvalidemle aramızda resmiyet var ama sürekli sınırı aşıyor. Davet ettiği yere gitmesem ayıp olur mu?
Cevapla