Hala her kötü olayı dine baglamaktan bikmadinizmi?

En ufak bişey olsa hep bu dinciler hep bu kapalılar hep bu namaz kılanlar kardeşim biz sizin ciplakliginiza sapıklığınıza eşcinselliginize karismiyoruz sizde bı zahmet artık bı susun ya ne halt yerseniz yiyin, ne görüşte olursanız olun saygim sonsuz hangi siyasi partiyi tutarsanız tutun banane bizene burada propaganda yapmayın yeter cidden yeter
Hala her kötü olayı dine baglamaktan bikmadinizmi?
Cevapla