Kayınpederinizde araba şahin olsa biner misiniz?

Benim kendi babam varlıklı lüks arabası var. Ama kayınpederim ve kayınvalidem bize kalmaya gelince şahin ile gelecek, (şehir dışından geliyolar) durumları iyi değil. Gezmeye pikniğe filan gidelim diyolar hep birlikte ama ben gitmek istemiyorum o arabayla. Utanıyorum açıkcası, kendi ailem bmw ile gelirken, şahinden inmek istemiyorum. Sizce çok mu kötü düşünüyorum?

Kayınpederinizde araba şahin olsa biner misiniz?
Cevapla