Hayatımda hiç çiçek almadım😞Bende bugün kendime sipariş ettim. Bu eziklik mi?

Hayatımda hiç çiçek almadım😞Bende bugün kendime sipariş ettim. Bu eziklik mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler🎁🎀🎉🎊🎈🌻❤
Hayatımda hiç çiçek almadım😞Bende bugün kendime sipariş ettim. Bu eziklik mi?
Cevapla