Balkona iç çamaşırı asıyorum, evdekiler kızıyor. Ne diyeyim yani?

E nolacak yani görsünler.
Balkona iç çamaşırı asıyorum, evdekiler kızıyor. Ne diyeyim yani?
Cevapla