Çok canım sıkılıyor keko şarkıları dinliyorum sıkıntıdan 😂
Balkona çıkıp evde canım sıkılıyoooooo diye bağırıcam şimdi ahahsh
Çok canım sıkılıyor keko şarkıları dinliyorum sıkıntıdan 😂
Balkona çıkıp evde canım sıkılıyoooooo diye bağırıcam şimdi ahahsh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Aynı duyguları paylaşıyoruz. Hatta güzel fikir verdin ben şimdi çıkıp bağırıyorum
Ağzını tut gece gece ahahs
Delirdin mi otur oturduğun yerde
Ahshs deliyim
Bu arkadaşa sar😀😀
İkiniz birbirinize sarın uyucam birazdan 😃
İyi uykular çocuk 😀
Sağ ol sağ ol 🥷🏻
Benim uykum yok 😁
Konuşmak istersen burada konuşabilir yalnızlığa son vermek mümkün
Bağır kız bana karşıdan bakarım😅
Sen de ses ver ama ahshd
Öpücük veririm ben😘
😍😁
Ben de cami açıp bagircagim neredesin diye
Gel çay içeeeek ahaha
Tamam hdjdjdj ama bunu şu an gördüm
O görüşü sildiler geri iade yedi muhtemelen baktığımda ben de görememiştim.
Yaaa
Saçmalama otur oturduğun yerde ssjsj
Sıkıldım la sen de yüz vermiyon ahshd
Vah vah bensiz mi kaldın djdj
Hı sensiz kaldım ahsh gel beni al
Yağmur sesi ya da belgesel
Açtım ayna izliyorum moritanyaya yerleşmeye karar verdim 😂😂😂
Aslında bir altta ki soruya yazmıştım bunu 😂😂 ama bakınca zorlarsan buna da uydurursun 😂
Ajahsh ben hiç ne alaka demedim uydu gibi ahahajah
Cuk diye olmasa da oturmuş 😂
Moritanyaya göç edek haydi ahaha
İsmi çok güzel gitmek isterim 😂
Hiç bir şey yok çöl 🙄🤷
Medeniyet yok 😄
İsmi güzel 😂 bir de Nikaragua
Neresi orası ya 😂
Gidilir ahshd
Umarım ölmeyiz. 😄
Nikaraguanın kahvesi de iyi hem
Önceden bende böyleydim içim içime sığmazdı
Sonra ne oldu
Yaşım ilerledikçe durulmsya ve heyecanım sönmeye başladı. İnsanın içi bir dönem kıpır kıpır oluyor. Heyecanını kaybettiğinde sona eriyor her şey
Ondan sonra ne oluyor neyle besleniyor ruh
Hiç bir şeyle beslenmiyor. Sıradan durgun bir su gibi devam ediyorsun hayata.
Hayatı güzelleştiren insanın umutlarıdır. Sevmek sevilmektir. Bunlardan hiç biri kalmıyorsa hayatını ölü gibi yaşarsın.
Ruhunds ölür Bi nevi
Sevmedim ben onu, ben gelmiyorum 🙄
Bende hiç sevmedim. Hiç istemedim bu durumu. Zaten hiç alışamadım 😑 ama yıllar ve hayat sana hiç sormuyor heyecanını söküp alırken. Zaman öyle çabuk geçiyor ki hiç bir şey anlamıyorsun.
Eğer güzel anılar biriktirmediysen dönüp baktığında içinde hep ukde kalıyor.
Yaşayamadığın herşeyin acısı kalıyor.
Umarım heyecanın hiç bitmez
İçimi kararttın gece gece be 🙄
Özür dilerim 😑
Estağfurullah 🙄
Sen fırsat bulmuşken bol bol gül eğlen 😇
Güleyim de depolayım napiyim ahahsd
Konum atıyorum😂
Hemen at
Asi Styla - Biz 4 kişiyiz gardaş ı da dinle
Öğğk ahsh
Sen hangi kekoları dinliyorsun
Lvc5 sefo mero felan djfj
Lvbel c5 feat Serdar Ortaç Sub marina dinle
Gel birlikte bağıralım kız
Biriside bagirir banane aq diye
şey, biraz yanlıs anlasılabilir...
Aklımdan geçeni dile getirdin😀😀
Bağırmayan
Birini bulmalisin